פורסם דו"ח ועדת המודיעין של הסנאט לחקירת המעורבות הרוסית בבחירות לנ

נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, נבחר בסוף 2007 לאיש השנה של המגזין טיים ואחד המברכים שלו היה לא אחר מאשר דונלד טראמפ שלא הסתיר כבר אז את הערכתו לאיש החזק של רוסיה.

"הנשיא פוטין היקר, ברכות על שהוכרזת 'איש השנה' של המגזין טיים – אתה בהחלט ראוי לכך", כתב טראמפ, אז עדיין איל נדל"ן ומגיש תוכנית ריאליטי שכיכב במדורי הרכילות. "כפי שבוודאי שמעת, אני מעריץ גדול שלך! תדאג לעצמך". הנשיא לעתיד סיכם את המכתב עם "איחולים לבביים".

המכתב:

המכתב הופיע בדו"ח החמישי שפרסמה היום ועדת המודיעין של הסנאט לסיכום חקירת המעורבות הרוסית בבחירות לנשיאות ב-2016. בדו"ח נכתב כי "הוועדה לא קיבלה הסבר ברור מדוע המכתב הזה נשלח או אם התקבלה תשובה כלשהי".

בדומה לדו"ח של התובע המיוחד, רוברט מולר, גם ועדת המודיעין, שבה יש רוב לסנאטורים הרפובליקניים, הגיעה למסקנה שהקרמלין פעל להשפיע על התוצאות במטרה להביא להפסדה של הילרי קלינטון ולניצחונו של טראמפ.

על אף שהדו"ח מציג קשרים בין גורמים בקמפיין טראמפ לבין גורמים רוסיים, הוא לא מתייחס באופן ישיר לקשירת קשר בין הצדדים. עבור הרפובליקנים בוועדה, מדובר בהוכחה לכך שלא היו ראיות לקשירת קשר, בעוד שהדמוקרטים מיהרו להצהיר כי הדו"ח מוכיח את הקשרים העמוקים של אנשי טראמפ עם נציגי הקרמלין.

הקנוניה האמיתית בוושינגטון הייתה זו שנרקמה נגד טראמפ

קרדיט: ד״ר חיים איסרוביץ, ערוץ מבט עולמי בטלגרם

כתיבת תגובה