בכיר במשטרת דובאי מאשים את נאסראללה בפיצוץ בנמל ביירות: "הבטיח וקיים"

מפקד בכיר במשטרת איחוד האמירויות בדובאי מאשים את חסאן נסראללה ,מזכ'ל ארגון הטרור חיזבאללה ,בפיצוץ ביירות ומקשר אותו לפרשת ההתנקשות בחרירי.

סגן מפקד משטרת דובאי, סגן ניצב דהאיי חלפאן, מאשים את מזכ"ל "חיזבאללה" חסן נסראללה, בהיותו מעורב בפיצוץ שאירע בנמל ביירות, שהביא למותם של מספר רב של קורבנות ופציעות וגרם למועצת ההגנה העליונה בלבנון להכריז על ביירות עיר מוכת אסון.

חלפאן, בציוץ ב"טוויטר " – יש קשר ישיר בין הפיגוע בביירות למועד הכרזת פסק הדין על ידיי בית המשפט המיוחד הדן ברציחתו של ראש הממשלה הקדוש המעונה רפיק חרירי.

אני מצטט את נסראללה חסאן – " אם פסק הדין בדבר מותו של חרירי לא יבוטל … הפיצוץ נמצא בנמל …כך הוא איים חסן נסראללה. "

"רק יומיים לפני הכרעת הדין בעניין חרירי … היו לו כנופיות מיוחדות המוכנות (לנסראללה ) לשם ביצוע הפעולה הוא (נסראללה ) כמובן ידע מראש שכל מערכת המשפט תכנס לסחרור בגלל התקרית החמורה ,לבנון היא קורבן למחבל גדול בשם חסאן נסראאלה."

תמונה

מנכ"ל רדיו "קול ביירות אינטרנשיונל" אמר היום לערוץ הטיוי של Al Arabiya בשידור בערב הסעודית ,ב- 5 באוגוסט, כי קבוצת הטרור השיעית הלבנונית משתמשת בנמלי המדינה ובכל שאר מתקני הממשלה הלבנונית כדי להצטייד בנשק .

חיזבאללה משתמש בשדה התעופה הבינלאומי של ביירות-רפיק חרירי למטרה זו "במשך שנים", גם את נמל ביירות חיזבאללה הפך לבסיס ימי להעברת אמל"ח ונשק מתקדמים מתנות מהספונסרים שלו באיראן "

"בטרגדיה הזו, שהעם הלבנוני היום עובר, חוץ מהחיזבאללה אין אחר אחראי לפיצוץ שהתרחש בנמל. לצערנו המערכת המושחתת בממשלה היא זו שאפשרה לחיזבאללה להשתמש בנמלי לבנון למטרות שלה היא גם אחראית בדיוק כמותם".

קרדיט:מאיר בר מקבוצת נציב

כתיבת תגובה