הראפר קניה ווסט יתמודד בבחירות לנשיאות בנובמבר הקרוב

הראפר קניה ווסט הבהיר שהוא רציני לגבי התמודדות בבחירות לנשיאות בנובמבר הקרוב והכריז כי הוא מקים את מפלגת יום ההולדת וכי הוא כבר לא רואה בעצמו תומך של הנשיא דונלד טראמפ.

אחרי שבסוף השבוע, במהלך חגיגות ה-4 ביולי, העלה ווסט ציוץ קצר שבו הצהיר כי הוא מתכוון להתמודד לנשיאות, היום פורסם ריאיון בלעדי עמו במגזין פורבס, שבו הוא דחה את הטענות שמדובר בתעלול יחצ"ני לקראת צאת אלבומו החדש. "אלוהים בדיוק גרם לי לצלילות ואמר לי שהגיע הרגע", הסביר את החלטתו להתמודד כעת, על אף שבעבר הצהיר שהוא ירוץ בשנת 2024.

לפי ווסט, הוא מתכוון לרוץ במסגרת מפלגה חדשה בשם "יום הולדת" כי "כאשר אנחנו ננצח, זה יהיה יום ההולדת של כולם". סגניתו תהיה מטיפה מוואיומינג בשם מישל טידבול והיועצים הקרובים ביותר שלו הם רעייתו, קים קרדשיאן-ווסט, והיזם המיליארדר אלון מאסק, אותו הוא כבר הבטיח למנות לראש סוכנות החלל.

עוד ציין ווסט כי סיסמת הבחירות שלו תהיה "כן" (Yes). "כאשר אני אהיה נשיא, בואו נעשה קצת כיף, בואו נעבור את כל השיח על גזענות, בואו נעצים אנשים עם שטח של 40 אקר ופרד, בואו ניתן קצת אדמה, זו התוכנית", הסביר בנעימת ראפ.

ווסט נחשב למקורב לנשיא טראמפ והצטלם עמו פעמים רבות, כולל חיבוק מתוקשר בחדר הסגלגל. אולם כעת, הוא מבהיר שהם יהיו יריבים פוליטיים. "עם הריאיון הזה, אני מוריד את הכובע האדום", אמר הזמר בהתייחסו לכובע MAGA המפורסם. "כמו כל דבר שעשיתי בחיי, אני עושה את זה כדי לנצח".

הוא דחה את הטענה שהתמודדותו נועדה דווקא לסייע לטראמפ מאחר שהיא מפצלת את הקולות של המצביעים האפרו אמריקאים שהיו אמורים ללכת לכיוונו של ג'ו ביידן. "להגיד שכל השחורים יתמכו בדמוקרטים זה סוג של גזענות ועליונות לבנה", התריס ווסט ופתח במתקפה על המועמד הדמוקרטי. "אובמה מיוחד, טראמפ מיוחד. אנחנו אומרים שקניה ווסט מיוחד. אמריקה צריכה אנשים מיוחדים שיובילו. ביל קלינטון? מיוחד. ג'ו ביידן אינו מיוחד".

בהתייחסו למגפת הקורונה, טען ווסט כי גם הוא נדבק בנגיף וכי הוא הרגיש "צמרמורות ורעידות במיטה", עשה הרבה מקלחות חמות והסתכל על "סרטונים שאמרו לי מה אני צריך לעשות כדי להתגבר על זה".

"אנחנו מתפללים", הסביר את גישתו לגבי התמודדות עם הנגיף. "אנחנו מתפללים לחירות. הכל זה סביב אלוהים. אנחנו צריכים להפסיק לעשות דברים שמרגיזים את אלוהים". הוא הודה כי אינו מאמין בחיסונים, כולל נגד הקורונה. "זה סימן החיה. הם רוצים להכניס שבבים לתוכנו, הם רוצים לגרום לנו שלא להיכנס בשערי גן עדן", אמר.

Kanye West Says He’s Done With Trump –Opens Up About White House Bid, Contracting Covid And Everything In Between

קרדיט : ערוץ הטלגרם מבט עולמי

כתיבת תגובה