מבזקי חדשות כלכליות ליום 2-7-2020 . מתעדכן

*- פשוט יחסית להסתכל אחורה, אבל מה צפוי קדימה?

הוול סטריט ג'ורנל מציין הבוקר כי הרבעון השני היה הרבעון החזק ביותר זה 20 שנה, במידה רבה על רקע חבילת סיוע פיסקלית ופדרלית של 1.6 טריליון דולר.
העיתון מציין כי מאז 1928 המפלגה השלטת זכתה בבחירות 87% מהזמן כאשר מדד הS&P500 עלה בשלושת החודשים האחרונים לפני הבחירות.
הדאגה כרגע שניצחון דמוקרטי יביא לביטול הפחתות שיעורי המס שהוביל טראמפ בשנים האחרונות.
בעיניים שלנו, בצד האופטימי של המשוואה כשמסתכלים על השוק קדימה, אפשר לראות את המשך ההרחבה הכמותית המסיבית שהביאה את השוק לנקודה שבה הוא נמצא היום, למרות המיתון העמוק. בנוסף, ההשתתפות הרחבה בעליות של מספר גדול של מניות היא סימן מאד חיובי. הראינו לפני מספר ימים שבעבר השתתפות רוחב כזו הביאה לתשואות עודפות (https://t.me/financenewsbyharel/321) ברוב המכריע של השנים למשך שנה אחר כך.

*- והזוכה הגדול של משבר הקורונה: פדקס!

החברה דיווחה אתמול על תוצאות "רבעון הקורונה". הרווח למניה היה 2.53 מול תחזית של 1.53 דולר למניה, ההכנסות עלו על הציפיות במיליארד וחצי דולר, והמרווח התפעולי עלה ל-5.2% מול צפי של 3.4%. המניה עולה מעל ל11% ב-Pre market.

הגרף המצורף ממחיש למה זו רק ההתחלה כשסקטור המכירות אונליין נמצא בצמיחה חדה מעלה כבר תקופה, ומשבר הקורונה רק זירז את ההליך המתבקש הרבה מעבר לציפיות. (קרדיט: adobe analytics)

*- אינטרנט מהחלל:

איילון מאסק לא מפסיק לעלות לכותרות ולאחר שבירת השיא במניית טסלה והגעתה לשווי שוק של 200 מיליארד דולר, נראה כי זה רק מדרבן אותו יותר.

חברת החלל של מאסק, spaceX מחפשת אנשים להתנסות בגרסת הבטא של האינטרנט הלוויני שלה. עד היום שיגרה החברה מעל ל500 לווינים, כאשר התכנון הוא להגיע לאלפי לווינים עד סוף 2021 שיאפשרו גישה לאינטרנט בעל פס רחב מכל מקום בכדור הארץ במהירות של ג'יגה ביט לשניה.

אם מעניין אתכם- ניתן להירשם בלינק www.starlink.com ולקבל עדכון כאשר השירות זמין באזור שלך.

*- נתון מעניין- האתר Quantifiable Edges כותב כי מאז שנות ה80 השוק נוטה לעלות ביום הראשון של החודש כנראה בגלל הפרשת כספים לתוכניות פנסיונית. האתר מצא כי החודש המובהק ביותר לכך הוא חודש יולי, בו השוק עלה 82% מהזמן מאז 1987.

קרדיט : ערוץ הטלגרם הראל פיננסים

 

כתיבת תגובה