"תוכנית פיתוח הנשק הגרעיני של איראן שהוכחשה ממשיכה לתפוס תאוצה"

בעקבות תקופת הבחירות ,ארה'ב נכנסת לתקופת צינון עם איראן בעוד שזאת ומנהיגייה ממשיכים במאמציהם להשיג נשק גרעיני כך מדווח העיתון האמריקאי "הוואשינגטון טיימס".

"יש לנו עדויות מכריעות לכך שתוכנית פיתוח הנשק הגרעיני של איראן שהוכחשה על ידיי שליטי איראן בעקביות ממשיכה להתקדם ולתפוס תאוצה".

"פעילויות שאינן היו אסורות בבירור (למשל פיתוח טילים (יכולים היום להכיל ראשי נפץ גרעינים ולשגרם לכל מיניי מטרות בכל מקום על פני כדור הארץ)הן בוצעו באופן גלוי. פעילויות שהוגבלו באופן חד משמעי בוצעו באופן סמוי על ידיי איראן".

"המציאות הקשה שכעת נחשפנו אליה צריכה להיות ברורה מאוד, יריביה של אמריקה הם לא רק בעליי אידיאולוגיות קנאיות הם כבר בעליי יכולת גרעינית".

"ארה'ב בעיצומה של שנת בחירות, ובזמן בו האמריקאים חלוקים עמוקות במגוון סוגיות, סביר להניח כי הממשל הנוכחי לא ינסה לנסח ולקבוע כללים וחשיבה אסטרטגית חדשים שיתרמו לצמצום יכולותייה של איראן. המקרה הטוב אנו יכולים לצפות לו, וזה יהיה מאתגר מספיק ,נבחין במדיניות המגבילה את המשאבים העומדים לרשות העוינים ביותר עבורנו,בנסיון לסכל את שאיפותיהם, ואולי לכל היותר ארה'ב תמשיך ותשכנע אותם שאם הם יפגעו בנו הם ישלמו מחיר כבד.לצערנו זה כבר לא עובד!!"

איך איראן מפרה את הסכם הגרעין, ומדוע הצעדים שהנשיא טראמפ עומד ...

קרדיט:מאיר בר מקבוצת נציב

 

כתיבת תגובה