האידאולוגיה הרצחנית של החיזבאללה נחשפת :השמדת כל העם היהודי!

האידאולוגיה הרצחנית של חיזבאללה נחשפת כבר לא מדובר בהשמדת " הציונים " הארגון מצהיר ושואף להרוג ולאבד את כל העם היהודי!

שטיפת מוח שיטתית ואנטישמית של חיזבאללה בכ- 70% מבתי הספר בלבנון הנשלטים על ידם, מושרשת ברוב בתי הספר ,המלמדת את תלמידי הדור הצעיר, לשנוא ולהרוג יהודים בכל רחבי העולם,כך נחשף בדו"ח חדש ומטריד!

דו"ח חדש שפורסם היום ( חמישי)של הארגון נגד אנטישמיות (ADL) – מציין כי עם ההשתלטות האפקטיבית של חיזבאללה על ממשלת לבנון בינואר השנה, ארגון הטרור הנתמך ע"י איראן,מצליחה כעת לנהל השפעה רבה יותר על מגוון רחב של תחומים במדיניות ממשלת לבנון, יותר מאי פעם ובניהם השתלטות על מערך החינוך ברוב מוסדות החינוך בלבנון.

האוניברסיטה האמריקנית בביירות – ויקיפדיה

מאמצי הסנקציות והחקיקה הבין לאומית במסגרת הלחץ המרבי על ממשלת לבנון, בהובלת ארה'ב, הובילו להתנגדות בתכניות האינדוקטרינציה של חיזבאללה,ואף הטילו קנס בסך 700,000 דולר על האוניברסיטה האמריקאית בביירות (AUB) – המוסד המוביל להשכלה גבוהה בלבנון .

מהות התביעה האמריקאית בטענה כי האוניברסיטה מספקת ואף מעודדת ונותנת במה למשנת חיזבאללה המפיצה לאנטישמיות ובכך תרמה לתמיכה מהותית במספר גורמים עליהם חלו הסנקציות הקשורות לחיזבאללה, ומאפשרת לעיתונאים מטלוויזיית אל-מנאר של חיזבאללה ורדיו אל-נור ליהנות מהפצת האנטישמיות והדוקטרינה של חיזבאללה בתקשורת ובטלוויזיה בלבנון.

לראשונה מאז 2004: עלייה במספר התקריות האנטישמיות בארצות הברית ...

קרדיט: מאיר בר מקבוצת נציב

כתיבת תגובה