קריאה למדינות האיחוד לתת גישה שוויונית לשירותי רפואה בצל מגפת הקורונה

הזמרת מיילי סיירוס יצאה אמש בקריאה למנהיגים באיחוד האירופי להתגייס למען יוזמה שתבטיח גישה שוויונית לשירותי רפואה בצל מגפת הקורונה, וראש ממשלת ספרד, פדרו סנצ'ז, הפתיע כאשר הגיב לפנייה היום.

סיירוס משמשת שגרירה עבור יוזמת "גלובל סיטיזן" לטובת גיוס מימון למאבק במגפה ובהשלכותיה, כולל מתן סיוע לקהילות שנמצאות בשוליים לקבל שירותי בריאות שוויוניים. היוזמה עמדה מאחורי מופע הרשת עם אמנים מובילים באפריל האחרון עבור ארגון הבריאות העולמי ועוד שבועיים יתקיים כינוס בינלאומי לסיום הקמפיין.

אמש פנתה הזמרת האמריקאית בטוויטר לראשי הממשלות של איטליה, ספרד, אירלנד והולנד כדי לגייס אותם לקמפיין. "ספרד, אתם מאוחדים בסולידריות עם חיים שחורים נחשבים בארה"ב. אתם חייבים להמשיך ולעמוד יחד כדי להתמודד עם קוביד-19 ועם ההשפעה הבלתי פרופורציונלית שלו על קהילות בשוליים, במיוחד קהילות צבעוניות. בבקשה הצטרף אלינו, ראש הממשלה פדרו סנצ'ז?", צייצה סיירוס לראש הממשלה הספרדי, בנוסח דומה שנשלח גם לעמיתיו.

היום היה סנצ'ז הראשון שגם הגיב. "ספרד מסייעת להוביל יוזמות שנועדו להשיג גישה שוויונית לתרופות, טיפולים ואבחונים למאבק בקוביד-19. שלנו היא מחויבות חזקה, מיילי. אחדות ותגובה רב לאומית זו הדרך היחידה קדימה כדי לא להשאיר אף אחד מאחור", צייץ ראש הממשלה.

סיירוס עצמה מיהרה להודות לסנצ'ז. "האם תצטרף אלינו ב-27 ביוני כדי לסייע לסגור את הפער במימון עבור הנזקקים ביותר? בדיקות, טיפולים וחיסונים עבור כולם בכל מקום… צריכים את המנהיגות שלך!", כתבה.

הפניות הישירות של סיירוס למנהיגים לא נעלמו מעיני הגולשים שהגיבו עם עקיצות. גולשים בספרד החליפו את ראשה של סיירוס בזה של סנצ'ז בצילום הידוע מהקליפ "Wrecking Ball". "חייב לומר, מיילי סיירוס קוראת ללאו ורדקאר לא היה בין התחזיות שלי לשנת 2020", נאמר באחד הפוסטים באירלנד.

קרדיט : ערוץ הטלגרם מבט עולמי

 

כתיבת תגובה