מבזקי חדשות ליום 13-6-2020 . מתעדכן

*- תת אלוף רסאן טארק מונה למפקד חטיבה 123 בדיוויזית משמר הרפובליקה. בעבר שירת באזור דיר א-זור במזרח סוריה ושמו הלך לפניו במפקד הטובח באזרחים באזור פריסת כוחותיו או במילים אחרות מבצע טבח המוני.

כמו כן מונה תת אלוף חסין ג'אודת רסמיה כרמ"ט דיוויזיית משמר הרפובליקה הסורית.

תת אלוף רסאן טארק מח"ט 123:

*- מינויים חדשים במחוזות הסמוכים לגבול הגולן עם ישראל :

1- اللواء "مروان شربك" محافظاً لدرعا – האלוף מרואן שריק מונה למושל מחוז דרעא.
2- "همام دبيات" محافظا للسويداء – המאם דביאק מונה להיות מושל מחוז סוידאא' שבדרום מזרח סוריה. המושל הקודם הודח.
3- "بسام بارسيك" محافظا لحمص – בסאם בארסיכ מונה למושל מחוז חומס.
4- "طارق كريشاتي" محافظا للقنيطرة – טארק כרישאתי מונה למושל קונייטרה.
5- "غسان حليم خليل" محافظا للحسكة، بعد أن كان معاونا لمدير المخابرات العامة. – רסאן חלים חליל מונה למושל מחוז אלחסכה. קודם הוא היה עוזר למנהל המודיעין הכללי.

President Al-Assad issues Decree No. 127 of 2020 to end the appointment of Mr. Amer Ibrahim Al-Ashi as Governor of the Governorate of As-Suwayda. Transferred Mr. Hammam Sadiq Debyat, Governor of Quneitra, and his appointment as Governor of the Governorate of As-Suwayda.
Decree No. 129 of 2020 to appoint Mr. Muhammad Tariq Ziyad Krishati as Governor of the Governorate of Quneitra.
Decree No. 130 of 2020 decreeing the termination of the appointment of Mr. Mohamed Khaled Al-Hanous as Governor of the Daraa Governorate, and the appointment of Mr. Marwan Ibrahim Sharbak as Governor of the Governorate of Daraa.

*- מיליציית משמרות המהפכה האיראנים סיפחה לשורותיה את כל לוחמי החיזבאללה הלבנוני, הפועלים במחוז דיר א-זור, לאחר שחתמו על הסכם עם מפקד האזור המזרחי בסוריה מטעם החיזבאללה.

משמרות המהפכה הבטיחו לשלם את שכרם של כל לוחמי החיזבאללה באזור בנוסף למתן אוכל ותחמושת על חשבון איראן . כוחות החיזבאללה יחד עם לוחמי חטיבת אלבאקיר האיראנית  פועלים בימים אלו  בעיירות ובכפרים באזור המזרחי של מחוז דיר א-זור.

*- לפני כמה ימים  נמצא ראש מחלקת "סיכוני הונאה" בבנק בייבלוס הלבנוני  ללא רוח חיים. ההרוג היה אחראי למאבק בהלבנת הון ומימון טרור.

אצבע מאשימה מופנית כלפי מפלגת איראן הלבנונית,או בשמה המוכר – החיזבאללה ,  שלא מפסיקה להרוג כל הלבנונים המאיימים על האינטרסים של איראן.

رسالة قاسية إلى بنك بيبلوس .. - Leb Economy Files

*- מפת הנמלים עליהם השתלטה סין (כולל חיפה שבישראל):

*- עד כה נהרגו יותר מ-20 נערים סורים שנשלחו על ידי טורקיה להילחם בלוב עבור ממשלת ההסכמה הלאומית . ובסך הכל יש יותר מ – 350 לוחמים סורים שהיגעו להילחם בלוב ונהרגו בקרבות.

*- שגריר רוסיה בדמשק, אלכסנדר יבימוב, מונה לשליח מיוחד של נשיא רוסיה בסוריה. מישהו העיר: זה לא מינוי שגריר, אלא טקס מסירת סוריה למנדט הרוסי.

*- מזכ'ל האו'ם אנטוניו גוטרס קובע- "מספר טילי שיוט ששוגרו על מתקני הנפט בארמקו ועל שדה התעופה הבינלאומי בסעודיה בשנה שעברה היו ממקור איראני".

*- אתמול חזר לפעילות המטוס האחרון מתוך שמונת המטוסים שנפגע באירוע ההצפה בחצור.

*- איראן בנתה ארסנל טילים מונחה מדויק משמעותי כדי להבטיח שמדינות אחרות "יחשבו פעמיים" על יציאה למלחמה, כך חשפו מומחי ההגנה.

איראן הגדילה את מאגרי הטילים המדויקים שלה שיכולים לפגוע בטווח של 30 מטר ממטרה והכניסה אותם לידיהם של אנשיה הקרובים.

במפרץ, מפקדות מפתח, מתקני התפלה, שגרירויות ובסיסים צבאיים הפכו כולם ליעדים פוטנציאליים של כלי הנשק המדויקים, כך אומרים אנליסטים במכון RUSI.

*- מעל 100 נפגעי ראש: המספרים האמתיים של חיילי ארה"ב שנפגעו בתקיפה האיראנית

צבא ארצות הברית חשף הערב (שני) כי מספר הנפגעים בתקיפה האיראנית בחודש ינואר עלה ל-100, רובם נפגעי ראש. על פי הצבא האמריקני, העלייה במספר הנפגעים לא נבעה מניסיון טיוח, אלא מאופי הפגיעות…

 

כתיבת תגובה