מבזקי חדשות ליום 1-2-2017.מתעדכן.

*- מפת אזור צפון סוריה כולל האזור הביטחוני (בכחול) לשם מתכוונים להחזיר את הפליטים מטורקיה וליישבם במחנות פליטים באחריות המעצמות .

[img attachment="2948" /]

*- דו"ח מצב מלא על הנעשה באזור העיר תדמור ממזרח לדמשק.

*- צבא סוריה הודף אט אט את דאעש מאזור טי-4 ליד תדמור.

%image_alt%

*- דאעש קונייטרה מוציא הודעה רישמית על תקיפת כוחות המורדים לא הרחק מגבול ישראל לפני יומיים .

%image_alt%

 

*- תמונה: כוחות הנדסה רוסים סורקים את אזור קלעת חאלב – המבצר העתיק המשקיף את העיר חאלב לאחר שפונה על ידי כוחות המורדים . מעניין מה מחזיק בידו החייל ההולך בחזית הטור? מגלה מטענים מסוג כל שהוא ?

%image_alt%

 

*- מעניין איזה חימוש עשו מטוסי בנות הברית בראשות ארה"ב נגד מרכז הסהר האדום בעיר אידליב בצפון סוריה שבשליטת המורדים ?

%image_alt%

 

*- וואשינגטון פוסט יוצא קצת מכליו וממסגרת הפוליטיקלי קורקט שהוא כה מקפיד עליו :  אסד חולה נפש או מבודד מבחינה חברתית או שהוא בעצם רק מאמין לשקריו הוא -וזה המצב הגרוע ביותר!

*- גרמניה סירבה לספק תצלומי אוויר ,שמטוסי הטורנדו שלה, שהמריאו מבסיס אינצ'רליק , בצעו מעל צפון סוריה, לטורקיה, מחשש שתנצל אותם לזיהוי הפריסות העדכניות של בכוחות הכורדים הדמוקרטים ולהפציצם. 

*- על פי ידיעות לא מאושרות מטוסי מטען רוסים מדגם איליושין-76 הטיסו מאות חיילים מצריים ממצרים לשדה התעופה חמיימים שבאזור לטקיה בצפון סוריה . המטוסים הרוסים המריאו משדה התעופה סידי בראני בצפון מזרח מצרים על חוף הים התיכון .

Unconfirmed: /n Ilyushin Il-76 cargo planes have airlifted hundreds of Egyptian troops from

to Hmeymim AirBase, Latakia

יש הטוענים כי רוסיה פינתה ממצרים ציוד צבאי רב שנשאר שם מהתרגיל הצבאי המשותף האחרון שהיה להם עם צבא מצרים בקיץ . ההערכה כי הרוסים הולכים לעשות בציוד זה שימוש בסוריה .

*- משלחת כלכלית טורקית רמת דרג תגיע בקרוב לביקור עבודה במצרים . מתפייסים ? סיסי וארדואן ?

Report: According to Abdel Halim Khairt, former Vice Dir of Homeland Security, a high level Turkish economic delegation ll visit soon

כתיבת תגובה