הטנור האיטלקי הנודע אנדראה בוצ'לי נדבק בנגיף הקורונה ונרפא

הטנור האיטלקי הנודע, אנדראה בוצ'לי, שקיים קונצרט מרגש בדומו של מילאנו בחג הפסחא בחודש שעבר כדי לרומם את מצב הרוח בארצו לנוכח מגפת הקורונה, חשף היום שהוא ובני משפחתו נדבקו בנגיף בחודש מרץ, אולם הם החלימו באופן מלא.

"המגפה שזעזעה את העולם השפיעה – גם אם באופן מתון – עליי ועל מספר מבני משפחתי", כתב בוצ'לי בפוסט בפייסבוק. "מתוך כבוד למי שנדבקו בנגיף וסבלו מהשלכות רציניות יותר, החלטתי שזה יהיה טוב לא לשתף את החדשות. בוודאי שלא רציתי להדאיג שלא לצורך את מעריציי וגם רציתי להגן על הפרטיות של משפחתי. היה לנו מספיק מזח שהחלמנו באופן מהיר ומלא עד סוף מרץ".

בשיחה עם עיתונאים, הוא אמר כי ההידבקות הייתה "טרגדיה". "לכולנו היה חום, אם כי לא גבוה מדי, עם התעטשויות ושיעולים", סיפר. "הייתי צריך לבטל קונצרטים רבים. זה היה כמו לחיות בסיוט כי חשתי שאני כבר לא בשליטה על דברים. קיוויתי שאתעורר בכל רגע".

בוצ'לי ורעייתו הגיעו היום לבית חולים בפיזה כדי לתרום דם על מנת שהפלזמה תסייע למחקר של נגיף הקוביד-19 בניסיון למצוא טיפולים מתאימים לחולים. "כשקיבלתי את ההזדמנות לתרום דם, התגובה המיידית שלי הייתה 'כן'", אמר. "מחווה מתונה, אבל חשובה מאד, שבאמצעותה אני יכול למלא את התפקיד הקטן שלי".

Andrea Bocelli – Si | | Helicon Music

קרדיט: ערוץ הטלגרם מבט עולמי

כתיבת תגובה