נאסראללה בנאום מסוייט נוסף מכין כבר את האליבי לעתיד

ושוב נושא מזכ"ל החיזבאללה נאום חוצב להבות בניסיון נואש ללבות את תקוות העדה השיעית לניצחון על ישראל או להגיע להתפלל בירושלים .

להלן עיקרי נאומו המפוחד הערב של נאסראללה שנישא לרגל 20 שנה לנסיגת צהל מלבנון:

*- הישראלים החלו להודות כי מה שמאפיין את האויב בו הם נלחמו במשך עשרות שנים הוא בראש ובראשונה רוח האמונה היא זאת שהביאה את ישראל לתבוסה של 2006 .
*- כיום נוספו לנו יכולות צבאיות פיתחנו את היכולות בכל תחום אפילו את הלוחמה הפסיכולוגית הזרועות שלנו גדלו באיכות ובכמות. אבל אנו רואים את זה כמשני לאמונה, שהיא הבסיס.
*- הישראלים מודים כעת כי הם לא הצליחו למנוע את שיפור היכולות הצבאיות של חיזבאללה. זה יצר הרתעה. כן, זו הרתעה הדדית, אבל אני לא רואה בכך נקודת חולשה נהפוך הוא אני רואה בזה נקודת חוזק. מכיוון שבעבר, הישראלי תמיד יזם תקיפות , ועכשיו עליהם לחשב בזהירות ופחד. הישראלים מודים כעת במרומז שהם לא מתמודדים עם אויב חלש אלא מול אויב חזק מאוד … ישראל קמצנית מאוד בדם ובכסף ולכן כל התכנית לא יוצאת אל הפועל.

*- האם נתניהו דתי? או שרי הממשלה שלו? זו לא מדינה שנשלטת על ידי התורה – זו מדינה גזענית, מכיוון שהם מאמינים שהם העם הנבחר של אלוהים קיומה המלאכותי של ישראל תלוי בארצות הברית – אך כוח זה לא יישאר לנצח המוות של ישראל הוא עניין של זמן מכיוון שהוא תלוי בקיומו בכוח חיצוני (ארה"ב) אנו לא רואים שום אפשרות שישות ללא בסיס מוסרי, ישות גזענית זו, החיידק הזה, הגידול הרע, הגידול הסרטני הזה לא יוסר אני לא רואה שום אפשרות פרט לתת להם לארוז את תיקיהם ולעלות על אניות ומטוסים ולעזוב. וההתנגדות צריכה לחוס ולאפשר להם לעזוב – בדיוק כפי שיצאו מלבנון בשנת 2000 ומעזה בשנת 2005
*- המב"מ הוא לא רק מול חיזבאללה אלה גם מול סוריה לבנון והפלסטינים. באשר ללבנון ישראל נכשלה כישלון מוחלט. ישראל בחנה אותנו והגבנו לכן כעת ישראל רק צופה במטוסי הסיור שלה אבל לא מפציצה מכיוון שהם יודעים שחיזבאללה יגיב .
*- כשגילו את המנהרות בגבול הצפון ועברו להשמידם, הם שלחו הודעות דרך מצרים, קפריסין ו- יונפי"ל שכל מה שהם מנסים לעשות זה להרוס מנהרות ולא היו להם יעדים נוספים. זה מראה על ההרתעה והפחד ישראל גם לא התכוונה להרוג את אנשינו בתקיפה האחרונה בגבול סוריה – לבנון. לכן הזהירה לפני שתקפה זה כללי המשחק. האויב נזהר שלא להרוג מפני שהמשוואה היום היא שאנחנו מגיבים אם האויב יהרוג בנו, לא משנה באיזה מקום ובאשר לשר הביטחון החדש משאללה יש לו ניסיון גדול בכישלונות בדרום לבנון .

*- נאסראללה מיחזר שוב ,כמו שהוא נוהג ברוב נאומיו , כי היה מעדיף שמלאך המוות ייקח אותו במקום את הגנרל סולימני שחוסל על ידי האמריקאים בראשית השנה בבגדד.

(על כך מעיר המומחה הצבאי של האתר נציב.נט: מי שחווה רחפן נפץ בחצר של הבית על הרכיב הכי רגיש בתוכנית הכי רגישה בעיתוי מדוייק ואיתור מדוייק וזה אחרי שחטפו לו בין לילה את כל פרוייקט המנהרות הממודר שהוא יודע בדיוק מי שותפי הסוד – מבין שאין לו סיכוי לצאת טוב מעימות. הוא גם רואה מהצד את הפטרון האיראני חוטף בראש שבוע אחרי שבוע בצליפה מדוייקת של עיתוי ומיקום כשהשיא בחיסול סולימאני ומבין שהוא נשאר בחיים רק כדי לראות את המפלה. לא פלא שהעדיף שהמלאך ייקח אותו)


*- אז מדוע איננו פועלים נגד התקיפות של ישראל בסוריה? מדוע לא ניצור אותה משוואה בסוריה כמו בלבנון? מכיוון שכעת זה לא האינטרס של סוריה להיגרר למלחמה עם ישראל ולמרות התקיפות ישראל לא הצליחה למנוע העברות נשק לחיזבאללה אבל יחד עם זאת כאן אני רוצה להזהיר את הישראלים – אפילו לסבלנות האסטרטגית יש גבולות . והישראלים מודעים לכך, שהם יכולים לבצע טעות טיפשות כלשהי שעלולה להוביל למלחמה אזורית, והישראלים אינם מעוניינים במלחמה כזאת.
*- נסראללה מתחמק משאלה לגבי הטילים המדויקים ואומר שהיעד של חיזבאללה צריך להיות להפוך את הרקטות לטילים מדויקים. מזה כמה חודשים סוגיית הטילים המדויקים לא עלתה מצד ארה"ב בשיחותיהם עם בכירים לבנונים .
*- אנחנו מציאותיים אנחנו מבינים את הגבולות שלנו ומעולם לא התכחשנו לכוחה הצבאי של ישראל אז כל צעד שעושה חיזבאללה, אנו מחשבים אם אנו הולכים למלכודת שאויבינו טומנים לנו. (האם נאסראללה מכין כבר את האליבי ? )

תמונה אחת שווה אלף מילים – זה עשרות שנים, מאז נכנס נאסראללה לתפקידו הוא מבטיח לכל מאמיניו המאוכזבים כי או-טו-טו המהדי מגיע ומושיע אותם מהעוני המחפיר , אך כמו כל ראש ארגון פשע אחר בעולם , מאחורי האיש ניצב רב פושע ,שהונו האישי מוערך ביותר מרבע מיליארד דולר שנגזלו מכספי בני עדתו , שלא יראו עוד בחייהם קצת מנוחה ובטח שלא יגיעו לנחלה שהם מקווים להגיע!

תמונה

 

קרדיט:"אפקט הפרפר" מקבוצת נציב

כתיבת תגובה