נאום נאסראללה ליום ירושלים מתאפיין בקלישאות הרגילות והפחת תקוות שווא

לנאסראללה אין הרבה ברירות . הוא חייב להמשיך בהפרחת ססמאות נבובות חסרות תכלית ומבוססות על שקר הנאמר שוב ושוב ,אם לא לעולם הערבי אז לפחות לעדה השיעית באזור הרואים איך מיום ליום הם הולכים ומאבדים עוד ועוד נכסים במאבק שלהם נגד העולם הסוני והעולם החופשי . 

הטקטיקה שלו היא להפריח שוב ושוב את התקווה שהנה בא השינוי המיוחל , עד שהאמת , המגיעה, בנאום שאחרי זה, שוב טופחת בפניהם של מיליוני שיעים שראו שעוד שנה חלפה עליהם מבלי שמצבם ישתפר, ויותר גרוע , העתיד אינו מבשר כלל וכלל טובות למרות הבטחות המנהיגים המושחתים , הגוזלים מהם את לחמם ואת יזע עמלם.

״אני סבור שאם רואים את ההתפתחויות שקורות, השבת ירושלים ופלשתין אינה רחוקה, ותגיע אפילו בעתיד הקרוב" – כך אמר אותו נאסראללה בנאום ביום ירושלים בדיוק לפני….עשר שנים.

גם היום ,המשיך נאסראללה להתעלל האינטליגנציה של העולם הערבי בהפרחת הבטחות שיתגשמו כל רגע, לרגל יום ירושלים.

אלא שגם נאסראללה ופטרוניו הרצחניים באיראן , יודעים עובדה אחת בסיסית ופשוטה : השיעים במזרח התיכון הרגו יותר פלסטינים מאשר במלחמות שלהם נגד ישראל ב-70 השנים האחרונות . הסונים בוודאי לא ישכחו לו, וביום שרק יתאפשר להם צפויים השיעים למרחץ דמים ששואת העם הארמני תחוויר לעומת זה.

אלפי הרוגיו במלחמה בסוריה נגד העדה הסונית וקרוב לחצי מיליון הרוגים במלחמת האזרחים בסוריה מעידים יותר מכל על תפקידם הרצחני של החיזבאללה והאיראנים בטבח הנרחב שהם עושים באחיהם הערבים למרות נאומי ההישתפות בגורל אחיהם הפלשתינים.

לחיזבאללה אין פנאי למלחמה בישראל - ידיעות אחרונות

האתר האיראנ י "תסנים " אומר – שמזכ"ל תנועת ההתנגדות חיזבאללה של לבנון, סייד חסן נסראללה, אמר כי שחרור אל-קודס מהכיבוש הישראלי, הוא "קרוב מתמיד".

"היום בשנת 2020, ולמרות כל התמורות הבינלאומיות והאזוריות וכל הסערות, רעידות האדמה, והמרידות שהכו את אזורנו, ובזכות האמונה, החוסן, הסבלנות, הכנות, הנאמנות והתקשורת בין האומות, והכוחות של ציר ההתנגדות בעולמנו הערבי והאסלאמי, אנו מוצאים את עצמנו קרובים מתמיד לירושלים ולרצון האל, לשחרורה מידי ישראל, " אמר נסראללה בנאום טלוויזיוני לציון יום קודס הבינלאומי.

מדי שנה מקיימים מיליוני מוסלמים הפגנות, ברחבי העולם, כדי להדגיש את מצוקתם של הפלסטינים, תוך שמירה על קריאתו של מייסד הרפובליקה האסלאמית , אימאם חומייני, אשר הגדיר את יום שישי האחרון של כל רמדאן כ-"יום אלקודס הבינלאומי ".

הוא הוסיף, "הסצנה האמתית עליה צריכה להתבסס כל פרשנות, חזון או הערכה של העתיד היא המוצקות, העמידות, עלייתם וצמיחתם של כוחות ההתנגדות – יהיו אלה ממשלות, אומות, פלגים, תנועות, עמים או אליטות – פלסטין, איראן, עיראק, סוריה, תימן ולבנון ובכל רחבי העולם הערבי והאסלאמי שלנו.

"הסצנה האמתית באה לידי ביטוי בהצהרותיהם ובעמדותיהם של הציוניים, המפוחדים מהניצחונות של ציר ההתנגדות, ומוכים ומאוכזבים מהתבוסה של בני בריתם אמריקה, בכמה חזיתות ובכמה מלחמות ועימותים באזורנו,

הוא גם ציין, כי גורמים רשמיים בישראל מביעים בבירור את דאגתם הקיצונית, מהגדלת יכולות ההתנגדות ביחס לכמות, לאיכות, כוח אדם, חימוש, מומחיות טכנית, מורל וכל היבט אחר. "

נאסראללה הוסיף "אנו בחיזבאללה, בהתנגדות האיסלאמית בלבנון, מדגישים את מחויבותנו הנחרצת למטרה זו (הפלסטינית), כי אנו נעבור בדרך זו, לצד העם הפלסטיני החולה, המיוסר, והנצור ".

הוא ציין כי "הקרבנות וסבלנותם של לוחמי המוג'הדין וההתנגדות של עמינו, גברים, נשים, צעירים וזקנים ישנו את כל המשוואות."

נסראללה נזכר בדברי המפקד האיראני, הגנרל קאסם סולימאני, שחוסל בתקיפת מל"טים בארה"ב בראשית השנה, שאמר "הזדהות, הכנת כל הנסיבות וסלילת הדרך ליום, שבוודאי יבוא, בו נתפלל כולנו בירושלים (אל-קודס). "

"מסגד אל אקצה ישוחרר על ידי הזרוע והדם של בניהם הנאמנים של האומה שלנו", אמר.

הערת מומחה האתר: בינתיים, עד שימומש החזון והפנטזיה של החיזבאללה להגיע לירושלים, הממשלה שחיזבאללה שותף מלא ומכריע בה, ממשיכה לדכא את הפלסטינים בלבנון וסוריה, לשמור במחנות פליטים ולאסור עליהם השתלבות בעסקים ובפוליטיקה.

נסראללה איים על ישראל, נתניהו לעג לו - כיכר השבת

קרדיט:עמרם אלמליח מקבוצת נציב

כתיבת תגובה