איראן בשקר בוטה לגרמניה: החיזבאללה מנע מדאעש לפגע בערי אירופה

עוד מהלומה גדולה וחשובה ביותר, מצד מדינה שהיא בעלת ברית כלכלית מהותית של איראן ,גרמניה , מונחתת על טהרן.

לאחר שארה"ב ואנגליה הכריזו על החיזבאללה, הזרוע הביצועית למטרות רצח והלבנות כספים של המשטר המרכזי בטהרן , כיישות טרוריסטית ,איראן לא מצליחה לבלום את כעסה ומאיימת באופן בוטה על גרמניה כי היא תישא בתוצאות על הכרזתה זאת .

כהרגלם , התגייסו כל אנשי הממשל האיראני לגנות את גרמניה  ולהסביר ,אחרי האיומים, מדוע היא טעתה תוך שהם מגייסים את מיטב השקרים שלהם להצדקת דברם.

ככל שהשקר יותר בומבסטי הרי זה משובח .

גורם איראני רשמי אמר בסוף השבוע כי דמם וההקרבה של חיזבאללה הם שמנעו ממחבלים מארגון דאעש (ISIS / ISIL / IS / Daesh) להגיע לבירות אירופאיות (ולפגע שם).

"פעולות ממשלת גרמניה נגד העם הלבנוני על ידי הגדרתו של החיזבאללה כארגון טרור מפרות חוקים בינלאומיים ומפרים את הזכות להגדרה עצמית, שהיא אבן יסוד בחוק זכויות האדם", אמר דובר המועצה המפקחת- אבו מאזן עלי קדחאדי , כפי שפורסם באתר החדשות "אל-אהד" הלבנוני.

הגורם האיראני מתח ביקורת על ממשלת גרמניה בטענה כי היא מגנה על זכויות אדם, תוך שהיא תומכת בהגדרתו של החיזבאללה כישות טרוריסטית.

"ממשלת גרמניה, הטוענת להגן על זכויות האדם, צריכה לעמוד עם כוחות ההתנגדות המגנים על אדמתם ועל אנשיה במקום לתמוך בישות הציונית", אמר הבכיר האיראני.

"המעשה האחרון של ממשלת גרמניה הוכיח כי הססמה של הממשלה הזו מגינה על זכויות אדם אינה אמתית, אלא משמשת כתירוץ לביטול זכויותיהם של אנשים באזורים שונים בעולם, "הוא המשיך.

"החיזבאללה מנע את הגעת הטרור של דאעש , הנתמך על ידי הציונים, לבירות אירופה, ובכך הם הביאו ביטחון ויציבות לעולם", הוסיף.

ב- 30 באפריל הודיעה ברלין על איסור כל פעילות של החיזבאללה על אדמתה, והגדיר אותו כ-"ארגון טרור ".

Hezbollah Terrorist Organization

 

כתיבת תגובה