מבזקי חדשות ליום 16-4-20 . מתעדכן

*- ממשיך לאבד גובה: הנפט ירד לראשונה מזה 18 שנים מתחת לשווי של 20 דולר לחבית – ברקע נמשכות התחזיות הקודרות לשנת 2020 על ירידות שיא בביקוש לנפט, לצד עלייה שבועית נוספת במלאים (שבוע 12 רצוף) . (כלכליסט)

*- כמה אידיוטים עוד יכולים להיות ?

משמרות המהפיכה האיראנים: פיתחנו גלאי מרחוק של קורונה (100 מטר).

*- שוק בעלי החיים בווהאן נפתח מחדש..

*- מושל ניו יורק אנדרו קואומו אמר כי מערכת הבריאות במדינה "התייצבה", וציין כי "החשש מקריסת המערכת מנגיף הקורונה לא התממש". קואומו הוסיף כי ביממה האחרונה נרשמו 752 מקרי מוות מהנגיף במדינה, זאת לצד 2,253 בני אדם נוספים שחלו בנגיף ואושפזו בבתי החולים. קואומו אמר עוד כי מדינת ניו יורק ביצעה עד היום יותר מ-500 אלף בדיקות קורונה. (רויטרס)

*- דוברת ארגון הבריאות העולמי, ד"ר מרגרט האריס, אמרה כי "לא צפוי חיסון לנגיף הקורונה בשנה הקרובה לכל הפחות". היא הוסיפה כי התפרצות המגפה עדיין לא הגיעה לשיאה. (רויטרס)

ארגון הבריאות העולמי: לא צפוי חיסון לקורונה ב-12 החודשים הקרובים

דוברת הארגון: "90% ממקרי הקורונה בעולם הם באירופה ובארה"ב, ולכן לדבריה התפרצות המגפה עדיין לא הגיעה לשיאה"; היא ציינה כי ישנה ירידה בהתפשטות המגפה בחלקים מסוימים באירופה, כולל איטליה וספרד, אבל מצד שני הנגיף ממשיך להתפשט בבריטניה וטורקיה

*- מקור רוסי: שר ההגנה האמריקני אספר אמר דבר מעניין, ללא פרטים. לדבריו, במהלך המגיפה, "מטוסי קרב רוסיים ניסו לחדור למרחב האווירי של ארה"ב".

*- מטוס סיני עמוס סיוע רפואי מגיע לאחר חצות לסוריה.

*- כתב אל-עלם בדמשק: איש לא נפצע .

כמה לוחמי חיזבאללה היו במכונית, וכאשר הטיל הראשון פיספס, הם מצאו הזדמנות לפרוק מהמכונית, והטיל השני פגע ברכב ריק, אף אחד לא נפגע.

המשטר הציוני ביצע את ההתקפה הזו במטרה לשבש את המצב בסוריה בעקבות הניצחונות הנרחבים של כוחות ההתנגדות בזירות שונות.

*- 9 רעידות אדמה פגעו בסוריה תוך פחות מ -24 שעות, עוצמתן נעה בין 2.1 ל 4.7 בסולם ריכטר.

סיסמולוגים בסוריה מזהירים: בכל נקודת זמן אנו עשויים להיות עדים לרעידת אדמה הרסנית של יותר מ- 7 בסולם ריכטר, כלומר כוח הרס השווה ל 6 פצצות גרעין.

בסוריה מצטטים מהספר "הימים האחרונים של העולם" מאת "טליב בן אל-קומארי" שנפטר בשנת 1854 לספירה עמוד 359: גם אם יבוא השנה שאומרת 20 = 20 והחודש האומר 5 = 5 העולם התעורר לאירוע גדול והוא השמיד 5 ערים בגלל רעידת אדמה שזעזעה את העולם כולו ובעקבותיו הגיעו 20 רעידות משנה ויותר מ -1552020 אנשים מתו והגלים סחפו 55 ק"מ ונאמר שהיו 5 ערים ששמה מתחיל באות B + C + H + I + L והיא תהפוך לעיר ששמה מתחיל באות H (?) בחוף הים התיכון וכל זה יקרה ב הלבנט לא יקרה עד שהכוח החזק ביותר על כדור הארץ יהפוך לכוח החלש ביותר!

*- ״סקיי-ניוז״ בערבית: ברכב שהותקף נסעה מפקד בכיר בחיזבאללה.

*- ארצות הברית שלחה איתות למדינות "ציר הרשע" המיוצגת על ידי רוסיה, סין וצפון קוריאה על ידי תצוגה של מפציצי B-52H אסטרטגיים, מטוסי מכלית KS-135 ו- מל"טים מסודרים בשורה בשד"ת גואם.

*- מטוס ה- F-15QA של בואינג ביצע את טיסתו הראשונה עבור חיל האוויר הקטארי, זוהי הגרסה המתקדמת ביותר של מטוס ה- F-15 נכון להיום. בשנת 2017 חתמה קטאר על חוזה של 6.2 מיליארד דולר לאספקת 36 מטוסים החל משנת 2021.

*- מכלית נפט הנושאת דגל הונג קונג שעשתה את דרכה לסעודיה, שינתה את כיוונה לכיוון איראן,

ככל הנראה משמרות המהפכה האיראניים השתלטו עליה והורו לה להסתובב לכיוון איראן. כעבור זמן קצר שינתה המכלית שוב את מסעה וחזרה לנתיבה הרגיל. ככל הנראה בהתערבות סינית.

*- איראן מבקשת לפתוח מחדש את האתרים הקדושים למבקרים בעיראק ובסוריה .

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה