מבזקי חדשות בנושא הקורונה. מתעדכן

*- פרופורציות במרחב – מיקומו של נגיף הקורונה במרחב הווירוסים הידועים שתקפו עד כה את הגזע האנושי מבחינת התפשטות וקטלניות:

*- ארגון הבריאות העולמי- התפרצות הקורונה ביבשת אפריקה יכולה לצאת משליטה . או במילים אחרות – אם זה יקרה – יקיפו את היבשת ויתנו לה למות לבד . אין מי שיטפל בהם .

תמונה

*- ילדים נדבקו בוירוס הקורונה אך מעולם לא הראו את סימני המחלה . "מפיצי-על" .

תמונה

*- מדענים : אין שום הוכחה כי בקיץ הווירוס לא יתקיים .

*- וירוס הקורונה הגיע גם לניגריה. בדיקה העלתה כי תייר שהגיע מאיטליה הוא הגורם המפיץ .

*- מתברר עוד כי גם גורם המפיץ את הקורונה בווילס הוא אדם שהגיע מאיטליה. ככה זה שהפוליטיקלי קורקט לא נותן לחסום גבולות בברוטליות נחרצת הדרושה במקרה זה.

*- מדיווח המגיע מאיראן עולה כי חמישה הרוגים ויותר משישים נפצעו בשריפה שכילתה כמה מבנים בעיר קום, שם נפוץ נגיף הקורונה.או במילים אחרות אזרחים מקומיים מעלים באש מבנים שם נמצאים חולי הקורונה מחשש שידביקו את היתר. השלטונות לא נותנים כל טיפול פשוט כי אין להם את האמצעים . יש החושדים כי שלטונות איראן בכוונה לא נותנים טיפול באזורים מרוחקים על מנת להגביר את קצב ההידבקות מה שיאלץ את העולם להפסיק את הסנקציות ולהעניק להם עזרה לפני שאיראן על 90 מיליון תושביה יהפכו לפצצה מתקתקת של העולם כולו . 

*- הונג קונג כופה הסגר על חיות מחמד של אנשים שנדבקו .

תמונה

*- הדמיון בהתנהגות הבורסה האמריקאית כיום ,במשבר הקורונה, מול המשבר של שנת 1928-9.

השוואה בין גרף מדד המניות בימי החגיגות של השנה – שנתיים האחרונות עם תחילת המפולת מהשבוע בהשוואה לאפקט דומה שראה במשבר הפיננסי הגדול של 1929. לכאורה הלימה וצפי לקריסה. לא בטוח שזה מה שיקרה אבל הפוטנציאל בהחלט קיים.

תמונה

*-דיילת של קוריאן אייר שטסה במטוס עם הקוריאנים שחזרו מישראל היתה חולה בקורונה והיא שהדביקה אותם . אבל אף אחד לא מנע ממנה להמשיך לטוס ולשרת מאות נוסעים בקו סיאול – לוס אנג'לס – סיאול . וככה נכנס הקורונה בגאון ובאון למערב ארה"ב . עכשיו לך תעקור אותו ?

אגב, במטוס מישראל היו 200 נוסעים ובמטוסים לארה"ב היו 600 איש. עכשיו מחפשים את כולם שהדביקו אחרים בקצב של טור הנדסי תלול.

 

כתיבת תגובה