יש קונה עולמו בשעה אחת. אז מדוע באמת נתניהו הוא הפייבוריט שלי? – דעה

אתחיל בזה שאת נתניהו של 96' קבלתי בחשדנות, שהלכה והתחזקה ככל שהתרבו השיחות והמפגשים עם אש"פ ולחיצת היד המפורסמת עם רב המחבלים יאסר ערפאת, שהובילו להסכם וואי ופינוי חברון שהוליד את רצח התינוקת שלהבת פס הי"ד, מדיניות ה"יתנו-יקבלו" המפורסמת, הצבעת התמיכה בתכנית גירוש קטיף, ההתנצלות לטורקיה, נאום בר-אילן, הזגזוג בפרשת המגנומטרים והשיתוק למול האכיפה הבררנית הכל כך בריונית של מערכת המשפט רק הגבירו בי את תחושת העלבון, התסכול והסלידה ממי שיועד להיות מנהיג המחנה הלאומי ונושא הדגל.

השיבה הביתה.

מוכרח לציין כי, שלב ההיתפקחות ידע עליות ומורדות לאורך העשור האחרון, בהחלט אני יכול להצביע על נקודה בזמן שבה הבנתי שהאיש רצוי ומעשיו רצויים.

היה זה בתום לוויית שמעון פרס המנוח (החזון והאסון), ערב שבת, עת התפזרו להן המשלחות כאשר ראש הממשלה מקבל מסר.

אישיות אמריקאית בכירה ביותר מבקשת להעביר מסר לראה"מ נתניהו כי "אם אתה רוצה לוויה מכובדת כזאת – כדאי שתתחיל לוותר", ראה"מ נתניהו לא נשאר חייב ומיהר להשיב: "אני לא דואג להלוויה שלי – אני דואג למנוע את הלוויה של המדינה שלי" (ד"ר דורי גולד לאריאל כהנא, 'דיוקן' מקור ראשון 20.1.17).

מבחינתי, אותה אנקדוטה מסמלת יותר מכל את השינוי החשיבתי שעשה ראה"מ נתניהו מעוד פוליטיקאי "מוצלח" למחוייבותו כמנהיג וכשליח ציבור.

כל הדיבורים על כלכלה חופשית וצמיחת המשק הם דברים גדולים ללא ספק, אך מטבע הדברים פחות מעסיקים אותי ביומיום, אני הרבה יותר רגוע כשאני יודע שאת הרכבת מוביל קטר שברגע האמת לא יורד מהפסים.

נתניהו הוא מנהיג שמונע מתחושת שליחות, נאמנות ולא פחות חשוב – חזון.

ומלה על דמוקרטיה של ארדואן (שגנץ , מועמד כחול לבן לראשות הממשלה, השווה את נתניהו אליו) ? נואשתי מלנבור בארכיון אחר פריימריס לראשות "יש עתיד" בעשור האחרון…

בהצלחה לעם ישראל!

פורים שמח!

הכותב-בעל ערוץ סבאבו בטלגרם

Image result for nethnyahu gantz

credit:cnn

כתיבת תגובה