ד"ר פול קרייג רוברטס: "החלטות גרועות גרמו להתפשטות ה- Coronavirus"

נגיף הקורונה התפשט ברחבי סין על ידי נסיעות הקשורות לשנה החדשה הסינית. כעת הנגיף מתפשט ברחבי ארה"ב על ידי נסיעות הקשורות להגעת האביב.

וירוס הקורונה נמלט מסין, מכיוון שממשלות וחברות תעופה חיכו יותר מדי זמן לפני שהפסיקו טיסות לסין ומחוצה לה. ממשלת ארה"ב וחברות התעופה ממתינות זמן רב מדי להפסקת טיסות פנים בארה"ב.

חוסר זהירות ממשלתית תורם גם הוא להתפשטות הנגיף. הנשיא טראמפ הסכים כי הבאת הנוסעים לארה"ב ,שהיו בהסגר במשך שבועות על סיפון ספינת השייט של נסיכת היהלומים ביפן ,שהיו נקיים מהנגיף ,יוטסו לארה"ב בשני מטוסים מיוחדים, אך 14 האמריקנים שנבדקו חיוביים לנגיף יישארו בהסגר. עם זאת, נציגי מחלקת המדינה ואחראי על בכירי הבריאות בארה"ב הטיסו בחזרה את האמריקנים הנגועים במטוס עם נוסעים לא מזוהמים. ייתכן בהחלט כי נוסעי הבריאות נדבקו וכעת הם מפיצים את הנגיף.

באירופה הנגיף מתפשט כעת מאיטליה, מכיוון שפקידי האיחוד האירופי מסרבים לבצע בקרת גבולות. בכך שהם מסרבים לנקוט בפעולות הגיוניות עד שהמצב ייצא משליטה, הממשלות נוקטות בהסגר חובה נרחב.

נראה שהנגיף הוא נשק ביולוגי מהונדס שנמלט ממעבדה ברמה 4 בווהאן. ההבנה שלי היא שפיתוח נשק ביולוגי אסור, אך בכל זאת נעשה במספר מדינות. העובדה שממשלות מסתבכות בפעילות בלתי חוקית פירושה שהן אינן יכולות להכיר בכך שהנגיף הוא מעשה ידי אדם.

כדי למנוע בריחות עתידיות, על הציבור לדרוש את הפסקת המחקר בנשק ביולוגי.

הגלובליזם הוא גם אשם בהתפשטות הנגיף. התלות ההדדית שיוצרת הגלובליזם פירושה שיש תנועה מתמדת של אנשים  על גבולות לאומיים המשמשים להפצת מחלות ברחבי העולם.

ד"ר פול קרייג רוברטס

תמונה

כתיבת תגובה