משמרות המהפכה: יכולים להביא לחיסול ישראל אך התנאים עדיין לא בשלים לכך

משמרות המהפכה האיראנים טוענים כי יש להם  בכוחם להביא לחיסול ישראל, אך התנאים אינם בשלים לכך כיום.

מפקד משמרות המהפכה באיראן סבר, שיש פוטנציאל גדול לחיסול ישראל, אך התנאים כרגע אינם מתאימים לנו, וחשף כי "ארצו כיוונה טילים לבסיסים אמריקאים אחרים בחודש שעבר".

מפקד משמרות המהפכה הוסיף": מותו של סולימאני יביא לשחרור ירושלים".
"הישראלים לא צריכים להיות תלויים באמריקאים, ואחרים שעשו זאת, לא השיגו שום תוצאה (הכוונה לסעודים ומדינות המפרץ). בנינו את היכולות שלנו ברמה עולמית, על מנת להגיע לרמה, של הכוח הצבאי הגדול ביותר בעולם."

על פי דבריו של חוסין סלאמי מטרת איראן היא "למוטט את הישות הציונית וחיסול נוכחותה של אמריקה באזור".

סלאמי הסביר כי איראן תתמוך בפלסטין, בלבנון ובסוריה יותר מבעבר, ותגן על תימן, בחריין ואפגניסטן.

סלאמי טען כי "חיזבאללה כיום חזק פי כמה ממה שהיה במלחמת 2006, וגם אז הצליח להביס את הציונים", וכי "על הישראלים לשים לב לעובדה, שהם ניצבים מול חיזבאללה שהפך לחמוש יותר, חסין ומנוסה יותר".

סלאמי פרסם אזהרה לישראלים, ש-"הם הרבה יותר חלשים, ואינם ברמה של האמריקנים, וכל השטחים שלהם נמצאים בטווח האש שלנו".

סלאמי הדגיש, כי איראן יכולה היום לנהל קרבות גדולים בים, באמצעות אלפי סירות מהירות ולא מהירות, ויש לה על האדמה כוח אדם אינסופי, המתבטא בגיוס העממי, וכוח זה הוא בלתי נגמר מבחינת כוח אדם נגיש.

הוא הדגיש כי "תקיפת הבסיס עין אל-אסד שבעיראק, הייתה תגובה מידתית שלנו לאמריקנים", ו"היינו מוכנים במקרים הקיצוניים ביותר, לשגר טילים הרסניים לעבר בסיסים אמריקאים אחרים, לאחר התנקשות אמריקנית בגנרל קאסם סולימאני".

בראיון לערוץ "אל-מיאדין"  הוסיף כי  "  זה נחשב פסול שמדינה רחוקה, תבוא לחסל את מנהיגינו הגדולים במדינה אסלאמית", והוסיף כי " הפעולה של איראן נגד ארצות הברית הייתה הגנתית , שהיא לגיטימית וחוקית, וזאת הזכות שלנו להגיב על החיסול ".

על פי סלמי,עד היום האמריקנים נהגו להתעמת עם כל מדינה, ללא תגובה, וזה גרם להם לקרוא את כוונות איראן שלא כהלכה.

סלאמי הוסיף ואמר, כי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ איים לתקוף 52 אתרים באיראן, אם יבצעו תגובה צבאית לחיסול. "הגבנו, והם לא עשו מאומה,וכך פגענו ביוקרתה המלאכותית."

סלאמי אמר, כי "אין מטרה באמריקה השווה את משקלו של הקדוש מעונה סולימאני ורק אם נחסל את טראמפ ופקידיו יחד אז סולימאני ינצח".

הוא סיכם ואמר שאיראן מוכנה להתמודד עם כל תרחישי המלחמה השונים עם ארצות הברית לאחר (תקיפת בסיס ) "עין אסד" ולנצח אותה.


קרדיט:עמרם אל מקבוצת נציב

כתיבת תגובה