כוח קומנדו אמריקאי הגיע לגופת סולימני פחות מ-2 דקות לאחר שחוסל

תיקו של מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה האיראניים, קאסם סולימאני, שנשא עמו כמו כן הטלפון הנייד שלו, נתפסו על ידי האמריקנים כשתי דקות לאחר שנהרג ,הוא ועוד -9 נוספים שהיו אתו בשיירה, משני טילים ששוגרו, משני מל"טים עם שחר ה- 3 בדצמבר, בסמוך לשדה התעופה בבגדד, כך על פי סרטון וידיאו שמחזק ,ככל הנראה את הדיווח, ושודר על ידי רשת הטלוויזיה האמריקאית פוקס ניוז.

Doc-P-663368-637144197238155005.jpg

"פוקס" פרסמה בכתבה כי לוחמי "הכוחות המיוחדים" , עקבו אחר שיירתו בת שתי מכוניות, מאז שיצא משדה התעופה, והם היו מאחוריו במרחק של כ -800 מטרים ממקום פגיעת הטילים בשיירה.

הכתבה בפוקס ניוז:

על פי הדיווח, הם מיהרו אליו, והוציאו את גופתו הבוערת, מהמכונית הבוערת בו נסע, וצילמו מה שהיה ברשותו, וגם צילומו את גופתו, ומה שנשאר מהתיק שנשא אתו , והדבר החשוב ביותר, שניתן היה לאשר,תוך מספר שניות, את הריגתו של סולימאני.

כמו כן נראה גם תמונה של קלצ'ניקוב ואקדח שהיו ברכב, ארנקו הפרטי, וכמה מהמטבעות הסוריים והאיראניים שהיו בו. זה נראה גם קרוב למה שיכול להיחשב כ-"בוננזה"  למודיעין המבקש לדעת את פרטי התקשורת שלו, בטלפון הנייד שלו, שנשרף כמעט לחלוטין, פרטים כמו נתונים,מספרים ושמות, כמו גם הודעות טקסט ,תמונות והודעות קוליות, שעשויים היו להישמר בכרטיס ה- SIM האלקטרוני  למרות שניזוק בשרפה.

"פוקס" ציין כי מקור, שנלחם בעבר בעיראק, אמר לה לאחר שראה את התמונות, כולל אחת עם גווייתו של סולימאני שהיא לא פרסמה, שמפקד "כוח קודס" נהרג בדרך שבה הרג את האמריקנים.

קרדיט: עמרם אל מקבוצת נציב

כתיבת תגובה