האם נבגד? חישוב הצעדים המבצעיים לאחור במבצע חיסולו של הגנרל סולימני

היום הצהיר חבר פרלמנט איראני כי שרותי הביטחון של מדינתו פתחו בחקירה מקיפה וההדיקה האם היתה "חפרפרת" בפמליה הקרובה  של הגנרל קאסם סולימני שאיפשר את חיסולו ?

אתר החדשות "עיראק היום" החליט לבדוק סוגיה זאת ולהלן מה שכתב:

"איך הצליחו הכוחות האמריקאים לצוד את סולימאני, והאם באמת יש מרגלים במערכת הביטחון של הגנרל ?!"

על פי מידע שפרסם משרד ההגנה האמריקני, שני מלט"ים שפגעו בשיירת סולימאני והמהנדס המריאו מבסיסם בקטאר. ומטוס סולימאני המריא מדמשק …

מטוסים ללא טייס זקוקים לארבע שעות לפחות כדי להגיע מקטאר לבגדד (מידע מגיע עם הכנת המטוס והתחמשותו בטיסה לבגדד למרחק של 1200 ק"מ).

ואילו מטוס סולימאני זקוק לשעה ורבע כדי להגיע מדמשק לבגדד …

והנה עובדה מעניינת מאוד כפי שמפרסם אתר החדשות "עיראק היום"….

כדי שהמל"ט יפגוש את שיירת סולימאני סמוך לשדה התעופה ויבצע את הפעולה, עליו לצאת מקטאר לפחות שלוש שעות לפני שסולימאני עלה על המטוס מדמשק …

המשמעות היא שמידע על מועד עזיבתו של סולימאני מדמשק לכיוון בגדאד במטוס מחייב חדירה לאתר, (יחידת המעקב של סולימאני), במודיעין האמריקני שלוש עד ארבע שעות (לפחות) לפני עזיבתו את דמשק …

בחשבונות האבטחה של אדם בעל חשיבותו כמו קאסם סולימאני, הידיעה על מועדי תנועותיו והוראותיו, שלוש או ארבע שעות לפני כן, נחשבת לזמן ארוך מאוד … שיש רק להתפעל מעומק החדירה למעגל האבטחה הפנימי שלו.


וכאן מתחילות השאלות.

איך האמריקאים ידעו את הזמן, ואת מספר הטיסה שסולימאני ייקח, כדי לעזוב את דמשק ארבע שעות לפני התקיפה .. ???

איך הם ידעו שיעדו הוא בגדד, כדי לשלוח את המל"ט לכיוון זה ??

האם הם ידעו שאבו מהדי אל-מוהנדיס יקבל אותו בשדה התעופה ???

איך הם ידעו כמה מכוניות של השיירה יהיו ובכך ישלחו שני מל"טים ?? ..

איך הם ידעו שמדובר במכוניות של השיירה כדי לתקוף , ולא מכוניות של אחרים …

ובל נשכח שאנחנו מדברים על תקיפת מל"ט, שמופעלת על ידי אדם באלפי קילומטרים משם … והיא זקוקה לתאום גבוה מאוד, של חילופי מידע בין כמה מוסדות מודיעין.

אם הביטחון והתנועות של קאסם סולימאני עצמו זכו לחדירה עמוקה כזו … אז המשמעות היא שבכוח אל-קודס, יש פרצות ביטחון לאורך ולרוחב … וכי כל המגעים והתנועות שלהם מנוטרים בכל מקום בעולם, ואף אחד מהם אינו נמצא מחוץ לכתפי הכוונות האמריקאיות. וזאת דוגמה קטנה בלבד, זה צריך להרעיד את כל ראשי הטרור בכל מקום.

קרדיט: עמרם אל מקבוצת נציב

כתיבת תגובה