התקיפות האוויריות על עמדות איראניות במזרח סוריה אינן נפסקות. גם הערב

שרשרת התקיפות האוויריות על עמדות של משמרות המהפכה האיראנים ושל המיליציות הנאמנות לה לא מפסיקות.

רק השבוע דיווחנו על 2 תקיפות שכאלו.

גם היום הדיווחים על תקיפות במזרח סוריה לא איחרו לבוא.

המצפה הסורי לזכויות אדם דיווח היום כי מספר פיצוצים נשמעו באזורים בהם ממוקמות המיליציות האיראניות באזור הכפרי המזרחי של מחוז דיר אזור במזרח סוריה  סמוך לגבול עירק.

מקורות יודעי דבר  דיווחו ל"מצפה לזכויות אדם" הסורי "כי הפיצוצים  ארעו כתוצאה מהפצצות ממקורות בלתי מזוהים . התקבלו דיווחים סותרים על אירוע זה. חלק טענו כי התקיפה בוצעה על ידי כלי טייס בלתי מאויישים וחלק טענו כי הפיצוצים נגרמו כתוצאה מפגיעת טילים בליסטיים ארוכי טווח . ההפצצה כוונה נגד מפקדה של המיליציה האיראנית הממוקמת בשכונת אלג'מעיאת – الجمعيات  שבעיר אלבוקמל, כמו כן נשמעו פיצוצים  באזור המדברי – אל-ג'אלה الجلاء הסמוך לעיר אלבוקמל, ללא מידע על שיעור הנפגעים.

ב -8 בדצמבר, המצפה הסורי לזכויות אדם דיווח על  תקיפות אוויריות  על עמדות של הכוחות האיראניים והמיליציות הנאמנות לה באזור הכפרי המזרחי של מחוז  דיר א-זור.

גם בשעות הערב של ה-7 לדצמבר תקפו מטוסים בלתי מזוהים עמדות של הכוחות האיראנים ושל המיליציות שלהם באזור החגרוה הירוקה  – الحزام الأخضر בפרברי העיר אלבוכמאל  מזרחית לדיר א-זור.כתוצאה מהתקיפות פרצו שרפות באתרים האיראנים ודווח על לפחות 5 הרוגים מקרב המיליציות באירוע זה.

ב- 18 בנובמבר דיווח המצפה הסורי כי כטב"מ בלתי מזוהה תקף מכונית של המיליציה העיראקית – אלחשד אלשעבי ,הנאמן לאיראנים, שנסע בפרברי העיר אלבוכמאל ליד הגבול הסורי -עיראקי ,והשמיד אותו על יושביו.

היום אמר הרמטכ"ל כוכבי כי איראן לא מספיקה להזרים שיירות נשק נאיראן דרך עיראק לסוריה וכי ישראל תפעל להפסיק זאת!!

 

כתיבת תגובה