המודיעין האיראני: ערוץ הטלוויזיה איראן אינטרנשיונל תומך בליבוי המחאות

משרד המודיעין האיראני הודיע ​​כי הוא רואה את הפעולות של ערוץ הטלוויזיה הלוויני, "איראן אינטרנשיונל", ואת הצוות שעובד בו, כמשתפי פעולה עם האויבים במעשי טרור נגד איראן.

💡 "איראן אינטרנשיונל" הוא ערוץ טלוויזיה לווייני, בשפה הפרסית שבסיסו בלונדון.

"איראן אינטרנשיונל הוקם על ידי תקציב עצום שסופק על ידי ישראל וקיבל רישיון לפעילות בבריטניה, עלה לבמה עם הזמנת הסתה והתמקדות במשברים באזורים שונים במדינה, וזאת מאז השעות הראשונות של אירועים אחרונים, כמו שעשה ה-BBC בפרסית בשנת 2010", כך נמסר בהודעת משרד המודיעין האיראני.

"סוכני המודיעין שלנו צפו בפעולות של ערוץ הטלוויזיה ומנהליה, המגישים והפרשנים שלו, ובמיוחד בקשרים שלהם עם האנשים בתוך איראן. הסוכנות זיהתה ועצרה אנשים ששלחו מידע לגוף השידור ופועלים על פי הוראותיו, תוך שריפת נכסים ציבוריים ופרטיים", הוסיפה ההודעה.

"משרד המודיעין של איראן רואה בהחלטיות את הפעולות של גוף השידור וצוות עובדיו כשיתוף פעולה עם אויביה של איראן במעשה טרור, ובהתאם, מערכת המשפט פסקה דין בנושא הקפאת נכסים לצוות העובדים של איראן אינטרנשיונל וסניפיו באיראן. הם יהיו מבוקשים גם בעולם. כל מי שיגלה צער ויחתוך את שיתוף הפעולה עם ערוץ הטלוויזיה יקבל חנינה", המשיכה ההודעה.

קרדיט: אברהם תמקר – פרדס+ מקבוצת נציב

 

כתיבת תגובה