מנהיג דאעש-אלבגדדי חוסל ע"י האמריקאים

רשתות חברתיות בצפון סוריה החלו להעביר ,אחרי חצות, דיווחים מקוטעים ולא ברורים אודות נוכחותם של יותר מ-10 מסוקים של בעלות הברית בהובלת ארה"ב המנחיתים כוחות קומנדו בצפון סוריה במחוז אידליב וכי כוחות אלו מנהלים קרבות עם מיליציות המורדים  הנמצאות באזור.

אזור הפעולה:

תמונה

אזור הנחיתה:

תמונה

 

כולם העריכו כי ככל הנראה מדובר ,כמו בהרבה פעמים קודמות,בשליפת מפקדים מארגון דאעש מאזורים בסוריה. יש שהעריכו בעבר כי אלו מרגלים אמריקאים שנטמעו עמוק בארגון דאעש וסיימו את משימתם או חולצו ממנה עקב תקלה פתאומית ויש שהעריכו כי ארה"ב מסייעת לבכירים בדאעש לנוע ממקום למקום תמורת שיתוף פעולה מבצעי על אדמת סוריה.

מאוחר יותר בלילה בקע "ציוץ" פתאומי של הנשיא טראמפ כי אירוע גדול קרה והפרטים יגיעו בקרוב.

תמונה

ציוץ מסוג זה הדליק את כל האורות במערכות העיתונים ואולפני הטלוויזיה בעולם שעד מהרה עודכנו כי ככל הנראה מדובר בגורלו של מנהיג דאעש-אלבגדדי המבוקש זמן רב על ידי מדינות רבות בעולם בעוון פשעים נגד האנושות שהר=ארגון שהוא עומד בראשו ביצע בשנים האחרונות.

עד מהרה הגיעו הידיעות כי כוחות אמריקאים פעלו ב-2 מאמצים עיקריים : מטוסי קרב השמידו מפקדה של דאעש במחוז אידליב ומסוקי קרב תקפו שיירת מכוניות.

הרשתות החברתיות בכל המזרח התיכון געשו מפריטי מידע "בלעדיים" שמקורות רבים טענו לבלעדיות עליהם.

אך אט אט הולכת ומתבהרת התמונה למרות שארה"ב , שכל העולם רואה בה כעומדת מאחורי החיסול, לאחר שהתפרסמה הטענה כי היו אלו שוב לוחמים מיחידת הקומנדו "אריות הים" שפעלו,כמו שחיסלו בעבר את בין לאדן מנהיג אלקעידה , עושה הכל כדי להשאיר את נסיבות האירוע ודרך הביצוע בערפל כבד.

בינתיים מתחרות כל סוכנויות החדשות בעולם ב-"סקופים" משלהם שאינם אלא דיווח על אותה ידיעה רק בסדר מילים שונה.

לפי מה שמתקבל ממבול הדיווחים מתברר כי בגדדי שניסה להעביר את משפחתו מצפון סוריה לטורקיה נחשף לפשיטת הקומנדו הסורי מה שאילץ אותו להפעיל את חגורת הנפץ האישית שלו אותה הוא חגר באופן קבוע מה שהביא למותו ולמות אחת מנשותיו שהיו על ידו.

מסוקי סער אמריקאים הנחיתו אנשי קומנדו ליד היעדים שהותקפו והם אספו הוכחות לדומאות DNA מגופות ההרוגים על מנת לאשר את מותם אחר כך.

על פי המצפה הסורי לזכויות אדם כוח הפשיטה האמריקאי הרג בפעולה יותר מ-9 אנשי דאעש וכרגע נעשה ניסיון לזהות את כולם.

תמונה

ישנם כבר ידיעות כי על פי זיהוי DNA כבר אושר מותו של אלבגדדי.

מקורות ביון בעיראק ובאיראן טוענים כי מקורות בסוריה כבר אישרו להם שאלבגדדי נהרג.

כרגע כולם מחכים לנשיא טראמפ שצייץ שוב והבטיח לשאת דברים בנושא בשעה 9 לפי שעון ארה"ב .

בינתיים מטרידים תהיות רבות את המאזינים בשאלות איך קרה שאלבגדדי נמצא בשטח השפעה טורקי והמודיעין הטורקי,השולט באזור לא יודע על הימצאותו באזור ?

תמונה

אין ספק גם כי חיסולו המוצלח של אלבגדדי מהווה איתות אזהרה בוהק למפקד כוח קודס במשמרות המהפכה האיראנים ,המהווה את הזרוע הביצועית של משטר האייטולות הרצחני בהפצת הטרור בכל רחבי המזרח התיכון וגורם למאות אלפי הרוגים ולמיליוני פליטים , לאמור אם איתרנו את אלבגדדי גם אתה חשוף לפעולת נגד .

תמונה

 

 

 

 

כתיבת תגובה