מכון "וואשינגטון": משמרות המהפכה האיראנים מאחורי קטל המפגינים בעיראק

אתמול התחדשו הפגנות האזרחים ברחבי עיראק נגד השחיתות השילטונית ונגד השתלטות האיראנים על מוסדות השלטון במדינה ובזיזת כספיה.

מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה האיראנים  – האלוף קאסם סולימני, שהיה מודע היטב לאירוע זה,גם בגלל שזה התפרסם בכל אמצעי התקשורת בעולם, דאג להגיע מבעוד מועד לבגדד לפגישה עם אנשי שלומו כדי לתדרכם איך לדכא את המרד האזרחי במיטב המסורת האיראנית הרצחנית.
לאחר שסולימני נפגש עם כל ראשי השלטון , על פי דיווחים של מקורות איראנים, הוא נפגש לחוד,לפגישה ארוכה עם ראשי ומפקדי המיליציה השיעית עיראקית הנאמנה לאיראן – אלחשד אלשעבי הנלחמת למענה לא רק בעיראק אלא גם בסוריה והם אף מקיימים נוכחות כלשהי בלבנון (נוכחות שצולמה בפועל).
תמונה
|מכון וואשינגטון לחקר מדיניות המזרח הקרוב| פרסם היום כי על פי הערכת מיטב החוקרים ועל פי מיטב החומר הנמצא לפניו הרי שמשמרות המהפכה האיראנים הם הם העומדים מאחורי הרג המפגינים בהפגנות אתמול והיום ברחבי עיראק.
תמונה
כזבור אתמול נהרגו יותר מ-40 הרוגים ונפצעו למעלה מ-2000 מפגינים ואילו היום נהרגו 4 מפגינים ונפצעו למעלה מ-900 מפגינים.
כמו כן מגלה מכון וואשינגטון כי מי שמבצע ,הלכה למעשה, את פקודות האיראנים, ןמוציא אותם לפועל בדקדקנות רצחנית הם אנשי מיליציית אלחשד אלשעבי המורכבת,רובה ככולה, מאזרחי עיראק המקבלים את משכורתם מאיראן.
יש להזכיר כי בראש מיליציית אלחשד אלשעבי עומדים המפקד הבכיר: פאלח אלפיאד – فالح الفياض וסגנו אבו מהדי אלמוהנדס – ابو مهدي المهندس שנאמנותם המוחלטת היא לאיראן ולעזאזל המולדת ובני עמם . 
במהלך יום אתמול צולם מפקד שדה בכיר נוסף במיליציית אלחשד אלשעבי כשהוא מתדרך צלפים  לירות אש חיה לעבר קבוצות מפגינים ששהו ברחובות. האיש זוהה כ- אבו זינב אלאמי – "ابوزينب اللامي"  -מפקד כוח המיליצייה באחד ממחוזות עיראק.
תמונה

 

כתיבת תגובה