ארגון הטרור חמאס מזהיר מפני מלחמה אזורית כוללת

ארגון הטרור חמאס הזהיר ביום שני מפני "מלחמה אזורית כוללת" אם ישראל תמשיך לחשוף את מסגד אל-אקצא בעיר העתיקה בירושלים להפרות סדר.

דובר חמאס, פאוזי ברהום, פרסם אתמול (שני) את האזהרה בהודעה לעיתונות, ואמר כי ישראל תשלם ביוקר עבור כל מלחמה, שתתקיים בשל התנהגותה הפרובוקטיבית, המצערת את הפלסטינים במתחם מסגד אל-אקצא.

פרד"ס+ ירושלים

דובר חמאס גם קרא גם לפלסטינים המתגוררים במזרח ירושלים ובגדה המערבית להגביר את התנגדותם נגד ה"ישות הכובשת ברחבי פלסטין".

ברהום הפציר בהצהרתו באוכלוסייה הערבית והמוסלמית לתמוך בפלסטינים ב"שטחים הכבושים" ולחץ על מקבלי ההחלטות במדינות ערביות להשמיע את קולם נגד ההפרות שמבצעת ישראל בירושלים וגם במסגד אל-אקצא.

בהתפתחות קשורה לכך, "פלגי ההתנגדות" הפלסטינים ברצועת עזה גינו את מה שלטענתם "ההתקפות הברבריות" של ישראל נגד מסגד אל-אקצה, והזהירו כי ההפרות "יהוו את הניצוץ לפיצוץ הקרוב שישרוף אותה [ישראל] עם המתנחלים [אזרחי ישראל] ועם מנהיגי הטרור [ממשלת ישראל]".

האיום משנת 2008 הפך גדול יותר או קטן יותר לדעתכם?☝️

פלגי ההתנגדות בעזה גם דחקו, בהצהרתם המשותפת, בפלסטינים להעצים את נוכחותם במתחם מסגד אל-אקצא ולהגן עליו באמצעות ביצוע "פעולות התנגדות נוספות".

ישראל צריכה לשאול את עצמה איך קרה כי במרוצת השנים ארגון טרור מעז להרים את ראשו ולאיים במלחמה אזורית על ישראל עם סבירות דיי ודאית?… האם ארגון הטרור ה"קיקיוני" מעזה היה מעז לאיים במלחמה אזורית לפני כמה שנים?.. האם היה נכון יותר לטפל באיום לפני הפיכתו לסכנת מלחמה אזורית? – והכתובת הייתה על הקיר.

פרד"ס+ ירושלים

קרדיט: אברהם תמקר – פרדס+ מקבוצת נציב

 

One thought on “ארגון הטרור חמאס מזהיר מפני מלחמה אזורית כוללת

כתיבת תגובה