טראמפ חושש שלמלחמה עם איראן יהיו השלכות כלכליות שלא יתרמו לארה"ב

אתמול דיווח האתר נציב.נט כי הפנטגון הניח על שולחן הנשיא מגוון תכניות לביצוע פעולות תגמול אמריקאיות נגד איראן בעקבות הפיגועים נגד מתקני הנפט במזרח סעודיה.

על פי דיווחי רשתות חדשות בארה"ב  מהיום, מפקדי צבא בכירים בארה"ב סיפקו לטראמפ מגוון תכניות לאפשרויות תקיפה ביניהם נכללו מתקני הנפט של איראן – כתגובה אפשרית למתקפה האיראנית על מתקני הנפט בסעודיה.

מפקדי הצבא האמריקני הציגו לנשיא דונלד טראמפ מספר תכניות פעולה כולל לפגוע במתקני נפט איראניים כתגובה למעשה התוקפנות, לכאורה, של טהרן ,בהתקפותיה על מתקני הנפט הסעודים, כך דווח בתקשורת.

מפקדי הצבא האמריקני הציגו ,במהלך ישיבת הביטחון הלאומי ,ביום שני, בפני טראמפ ,תסריטי פעולות תגמול שונות כולל התקפות סייבר ותקיפות פיזיות, כך דווח הבוקר (שלישי) ברשת החדשות – NBC News וכי נציגי ארה"ב בעולם עודכנו על פרטי הפגישה.

כתב העת האמריקאי – פוליטיקו דיווח אתמול (שלישי), כשהוא מצטט מספר אנשים המקורבים לטראמפ ,שאמרו כי הוא מתנגד לתקיפה של איראן מכיוון שהוא מחויב ומתכוון לעמוד בהבטחת הקמפיין שלו להרחיק את ארצות הברית מכל סכסוכים זרים שלא שייכים לארה"ב . יתרה מזאת, לטענת העיתון , טראמפ חושש שלמלחמה עם איראן עשויים להיות השלכות כלכליות חמורות שוודאי לא יתרמו דבר לאינטרס בארה"ב.

קרדיט:  "עין הנץ" מקבוצת נציב

Image result for trump pentagon

 

כתיבת תגובה