הפרוייקטים להשמדה המונית של החיזבאללה-מצגת

בעיתוי שבו המתיחות בין ישראל והחיזבאללה עלתה לגבהים חדשים מתפרסם ,פעם נוספת , המצגת המתארת את הפרוייקטים להשמדה המונית שבידי החיזבאללה.

החיזבאללה הוא הכוח המרכזי והחזק בלבנון ,הרבה יותר חזק אפילו מצבא לבנון עצמו.

לחיזבאללה יש את היכולות לפגוע בישראל באמצעות טילים בליסטיים וטילי שיוט.

עיתונאי אמריקאי המתמחה בסקירת זירות מלחמה,וכותב ספרי מתח לעת מצוא , Chuck Pfarrer –צ'ק פארר,טוען כי הסד"כ הרקטי הנרחב שבידי  החיזבאללה יכול לא רק לשאת ראשי נפץ קונבנציונלים במשקלים ולמרחקים שונים אלא יש להם את היכולות לירות טילים בליסטיים הנושאים ראשים בלתי קונבנציונאלים כמו גז סארין ועוד סוגים שונים של גזים קטלניים. אותם טילים הגיעו ללבנון,במשך השנים,בעזרתם של בכירים סורים שדאגו לספק את כל האמצעים הדרושים לכך.

אותם טילים עם ראשים כימיים הם בעלי טווח המאפשר להם  להגיע למרכזי האוכלוסייה הגדולים של מדינת ישראל במרכז הארץ.

Image result for ‫נשק כימי‬‎

עם נפילת משטרו של קדאפי בלוב , לפני מספר שנים,פרסמו אמצעי התקשורת כי כמות אדירה של חומרים כימיים ונשק כימי שהיו מאוחסנים במחסני צבא לוב נעלמו וכי ההערכה היא כי חלק מהם הגיע גם לידי החיזבאללה בלבנון ולידי החמאס בעזה אם כי מעולם לא סופק הוכחה שאכן כך היה. כמו כן היו דיווחים באמצעי התקשורת הערביים כי הכוח הלוחם של החיזבאללה כבר עשה שימוש בנשק כימי בלחימתו בסוריה נגד כוחות המורדים לאחר שנתקל בהתנגדות עיקשת ולא הצליח להבקיע את מערכי האוייב.

טענות אלו של התקשורת הערבית לא הוכחה מעולם בתמונות או בהוכחות חותכות.

על פי מקורות זרים,כך טוען העיתונאי האמריקאי,על מחסני הנשק הכימי של החיזבאללה שולטים קצינים איראנים ממשמרות המהפכה המקיימים פיקוח הדוק ובלעדי עליהם.

לדבריו,ועל פי המצגת שרואים, החיזבאללה מחזיק מחסני נשק כימי לא רק בצפון לבנון ,באזור הבקעאה בסמוך לגבול סוריה , אלא גם בדרום לבנון בסמוך לגבול ישראל. לדברי המקור הנשק הכימי מוסתרים במחסנים שמיקומם סודי ביותר וידוע אך למתי מעט בארגון החיזבאללה וכן במערות שבטבע.

Image result for ‫נשק כימי‬‎

המומחה הצבאי של האתר נציב נט הסכים רק להגיד כי "אני לא מכיר שיש ייצור או אחסנה של חל"כ במערך של החיזבאללה וגם  לא יודע מה אמינות הדיווח הזה".

כאמור לא ניתן,לפחות על פי מקורות גלויים, לאמת כרגע את נכונות המידע המתואר במצגת שלהלן.

מצגת :פירוט הפרוייקטים של הנשק הבלתי קונבנציונלי שברשות החיזבאללה:

תמונה

כאמור ישראל כבר הכריזה בעבר, קבל עם ועולם, כי אם יעשה שימוש בנשק כימי נגד תושביה היא תראה בכך כאילו היא הותקפה בנשק גרעיני ותשמיד את קיומו של התוקף,על כל מתקניו,באשר הוא, מעל פני האדמה ללא שיהוי.

 

מצגת :פירוט הפרוייקטים של הנשק הבלתי קונבנציונלי שברשות איראן:

תמונה

 

 

כתיבת תגובה