מערכת לוחמה אלקטרונית רוסית חדישה בניסויי שדה

קבוצת טכנולוגיות הרדיו אלקטרוניות הרוסית (KRET) מקיימת ניסויים  על מערכת לוחמה אלקטרונית מהדור הבא, כך אמר יועץ המשנה למנכ"ל KRET ולדימיר מיכאייב בתערוכה האווירית הבינלאומית MAKS-2019 ,ביום חמישי.

"על סמך הניסיון של הפעלת מערכות קיימות, אנו מפתחים כעת מערכת לוחמה אלקטרונית חדשה והיא נמצאת כרגע בשלב הניסויי. ברגע שייגמרו ניסויי המערכת היא תיכנס לייצור ", אמר.

קבוצת KRET מייצרת מספר מערכות נשק בתחום הלוחמה האלקטרונית (EW).

מערכת הלוחמה האלקטרונית הניידת – קרסוחא-  Krasukha  מיועדת להגן על עמדות פיקוד, ריכוזי כוחות, יכולות הגנה אווירית ומתקנים תעשייתים ומנהלתיים חיוניים. המערכת מנתחת את סוג האות ופוגעת בתחנות הרדאר של האויב על ידי אותו רדיו חזקות המשבשות את פעילותן. כתוצאה מכך, מטוסי האויב מאבדים את יכולתם לאתר מטרות ולכוון את הנשק המונחה שלהם כנגדם.

מערכת הלוחמה האלקטרונית – Rtut-BM  מיועדת להגנה על הכוחות הלוחמים והציוד המגוון המלווה אותם , כמו גם על אזורי הלחימה של כוחות הצבא, מרכזי פיקוד ניידים ונייחים מפני טילים, פגזים, טילי מרגמה ותחמושת-מונחה-מדוייקת,  המצוידים באמצעי שידור בשטח כולל של 50 דונם.

 

Krasukha-2 (Красуха-2) Unloaded.jpg

 

 

 

One thought on “מערכת לוחמה אלקטרונית רוסית חדישה בניסויי שדה

  • 01/09/2019 at 19:27
    Permalink

    מפתיע שישראל עוד לא פיתחה משהו דומה ל-Rtut הרוסית להגנה מפני טילים . הצבה של כמה מערכות כאלה על גבול לבנון ,בגלל יתרון טופוטרפי יכולה לגרום להתפוצצות הטילים של חיזבאללה בעודם באויר מעל לבנון עצמה. הרי זה משובח ויעיל יותר מבניית מקלטים אינסופיים.
    ויפה שעה אחת קודם.

כתיבת תגובה