החיזבאללה קובע: "2 הרחפנים שהתרסקו בדאחייה בביירות היו במשימות הפצצה"

בלילה שבין שבת לראשון הגיעו דיווחים משכונת א-דאחיה,מעוז החיזבאללה בבירה ביירות על התפוצצות עזה.

תמונה

בהמשך דיווח החיזבאללה כי נמצאו שרידי 2 רחפנים על הקרקע בשכונה.

בכיר בחיזבאללה טען מאוחר יותר כי אחד הרחפנים התפוצץ כאשר הוא הופל וגרם נזק רציני למרכז תקשורת של הארגון בא-דאחייה.

הערב מפרסם ארגון החיזבאללה הודעה מסכמת על האירוע שהיא מבחינת "רב הנסתר על הגלוי" והוא אינו מייצג אלא את כוונות הארגון להטיל את מלוא האחריות לתקיפה,כפי שהם מכנים זאת, עליהם בשכונת א-דאחיה , ולקבל לגיטימציה בין לאומית לכוונותיו להגיב צבאית למקרה.

ישראל מעולם לא לקחה אחריות על האירוע והיא אינה מגיבה,עד כה, להאשמות נגדה אלא רק מדגישה שהיא רואה בממשלת לבנון אחראית בלעדית לכל תקיפה שתערך עליה.

וכבר אמר ראש ממשלת ישראל-נתניהו כי המדינה שמשטחה תתבצע תקיפה נגד ישראל תישא במלוא האחריות ולא משנה בכלל אם היא ידעה על כך או לא!!

תמונה

להלן ההודעה שהחיזבאללה מפרסם בנושא 2 הרחפנים שנפלו בשכונת א-דאחיה שבביירות:

לאחר שמומחי ההתנגדות האיסלאמית (החיזבאללה ) פירקו את הרחפן הראשון שהתרסק בשכונת א-דאחיה הדרומית, נמצא כי הוא מכיל מטען ארוז ומבודד בצורה טכנית מאוד מקצועית  שמשקלו 5.5 ק"ג וכי מטען החומר נפץ שהוטמן בתוכו הוא מסוג C4 .
בהתבסס על נתונים חדשים אלה, שהתבררו לאחר פירוק הרחפן וניתוח תוכנו, אנו מאשרים כי הרחפן הראשון לא הייה במשימת סיור, אלא היה במשימת הפצצה של ממש כמו שביצע הרחפן השני.
לכן אנו מאשרים כי שכונת א-דאחיה הותקפה במוצאי שבת בלילה , התקפה שבה השתתפו שני רחפנים ממולכדים, כאשר הרחפן הראשון התרסק לאדמה עקב תקלה טכנית ואילו הרחפן השני התפוצץ (וסיים את משימתו).

כתיבת תגובה