מבזקי חדשות ליום 25-8-201 . מתעדכן

*- סגן מפקד התיאום האיראני הזהיר מהתגובה המוחצת של המדינה לכל תוקפנות, ואמר כי כוחות הצבא של הרפובליקה האיסלאמית הכינו תרחישים שונים בכדי להתמודד עם איומי האויבים.

"האירועים סביבנו מראים כי איומים רבים מוצבים בפנינו, ובשל מגוון האיומים והשינויים השונים, הכנו מספר תרחישים להתמודדות עם איומי האויב", כך אמר ביום ראשון האדמירל סאיארי, בטקס בטהראן.

"האויבים צריכים לדעת שאם הם יחליטו לכוון לצבא ולכוחות המזוינים, הם בוודאי יתמודדו עם תגובה שתגרום להם להצטער על מעשיהם", הוא הוסיף.

*- לאור ההתפתחויות האחרונות באזור, אמר בשבת מפקד צבא פקיסטן (COAS), קאמר ג'אבד באג'ווה, כי הצבא מודע לחלוטין ומוכן לסכל כל "הרפתקה" או "תוקפנות" מצידה של הודו.

"אנו חיים באיום מהגבול המזרחי שקשור למצב המתמשך בג'אמו וקשמיר", כך צוטט מפקד הצבא הפקיסטני והוא גם הוסיף כי בדק את מצב המוכנות והמורל של הצבא.

*- שר המודיעין האיראני, זייד מחמוד אלאווי, אמר כי הסנקציות נגד איראן לא יניבו שום תוצאה עבור נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ.

"טראמפ לא ירוויח שום דבר מהסנקציות והוא ייאלץ להיכנע לאומה האיראנית ולחזור להסכם הגרעין, מכיוון שהאיראנים לא ינהלו משא ומתן וייכנעו לאמריקה" כך הוא אמר ביום שבת בראיון בטלויזיה – IRIB.

הוא המשיך ואמר כי הסנקציות הללו עשויות להפיל כל מדינה, אך איראן עברה בהצלחה את שיא הסנקציות בהנחיית מנהיג המהפכה האיסלאמית והנהלת הממשל. "גם האומה וגם הממשל התאימו את עצמם לסנקציות", הוא הוסיף.

קרדיט:אברהם תמקר-פרדס+ מקבוצת נציב

*- מוחסן רזאיי, לשעבר מפקד משמרות המהפכה, היה הראשון מבין הבכירים באיראן אשר התייחס לאירועים האחרונים ואמר כי "מגני סוריה ועיראק יגיבו בקרוב למשטר הציוני".

הוא אמר כי "לישראל ואמריקה אין יכולת לפגוע בעמדות של איראן". בדבריו ציין כי הוא כי "מוקדי הייעוץ של איראן בסוריה לא נפגעו". לדבריו, "ישראל משקרת שטוענת כי פגעה אמש במטרות איראניות".

*- צבא לבנון מאשר כעת כי שני המזל"טים שנפלו בפרברי ביירות היו שייכים לישראל.

*- ‏חיזבאללה מודיעים על הרוג שלהם בהתקפה הישראלית אתמול באזור דמשק: חסן יוסף זביב. הוא בנו היחיד של איש חיזבאללה מוכר, בכיר בערוץ הטלוויזיה אלמנאר.

קרדיט:301-העולם הערבי

 

כתיבת תגובה