ישראל מכרה מטוסים לאיסוף מודיעין וכן ציוד ריגול לאמירויות שבמפרץ

העיתון הגרמני "זוד דויטשה צייטונג"  מדווח כי איחוד האמירויות סגר עסקה עם ישראל להספקת שני מטוסי ריגול, עסקה שערכה מוערכת בקרוב למיליארד דולר. שני המטוסים נועדו לרגל וליירט מיילים מוצפנים וטלפונים ניידים.

החוזה נחתם ככל הנראה בין ישראל לאיחוד האמירויות באמצעות חברת (AIS) איחוד האמירויות הערביות (הרשומה באנגליה) ושבעליה הוא אחמד אל בלושי.

طائرات تجسس إماراتية: تطوير إسرائيلي بتكلفة مليارات الدولارات

صحيفة "زود دويتشه تسايتونغ" الألمانية تقول ان الإمارات ابرمت صفقة مع الكيان الصهيوني لتقديم طائرتي تجسس، بصفقة تقارب مليار دولار. الطائرتان مخصصتان للتجسس واعتراض رسائل الكترونية مشفرة، والهواتف المحمولة

العقد تم على مايبدو مع بين الكيان الصهيوني والاماراتيين عبر شركة (AIS) الاماراتية (مسجلة في انكلترا) لصاحبها أحمد البلوشي

Related image

העיתונאי עמרם אל מקבוצת נציב מוסיף מידע נוסף:

עסקת מטוסי ריגול בין איחוד האמירויות לישראל "במיליארדי דולרים":

דיווח של משרד "אפלבי" ופרסום בעיתון "הארץ" בעברית, כי איחוד האמירויות חתמו על חוזה עם ישראל, לרכישת מטוסי ריגול מתוחכמים.

הדו"ח, שפורסם ביום שלישי חשף, כי עסקה חשאית זו, החלה לפני עשר שנים, והסתכמה בכשלושה מיליארד דולר, והעסקה נשמרה בסוד . איחוד האמירויות כבר קיבלו אחד מאותם מטוסים.

על פי מסמכים שהודלפו על ידי הארץ, חלק ממחיר העסקה שולם במזומן, וציין כי שמותיהם של בכירים באיחוד האמירויות קשורים לעסקה.

העסקה כוללת שני מטוסי ריגול, שאחד מהם סופק לאיחוד האמירויות לפני כשנה, נכתב בדו"ח. והמטוס השני, לאחר התקנת המערכות, החל בטיסות בשבועות האחרונים למסירה סופית לצבא איחוד האמירויות בשנה הבאה.

מוקדם יותר, דוח שפורסם ב"וול סטריט ג'ורנל ", כי" ישראל "וסעודיה ואיחוד האמירויות מחליפות מודיעין על איראן.

בדו"ח שפרסם "מכון טוני בלייר", באוגוסט אשתקד, כי "ישראל" מנהלת קשרי סחר של עד מיליארד דולר בשנה עם מדינות המפרץ.

 

כתיבת תגובה