ישראל מגדירה את שדות התעופה של דמשק,ביירות ונמל ביירות כ-"יעדים"

אתר החדשות הערבי – טייאר מדווח כי ישראל,באמצעות דובר צה"ל, הגדירה את שדה התעופה והנמל של ביירות כ-"יעד" לגיטימי לתקיפה במקרה של פרוץ מעשי איבה עם החיזבאללה בלבנון.

דובר צבא הישראלי, אביחי אדרעי, אמר כי שדות התעופה של דמשק, וביירות, ונמל ביירות הם "יעדים", ותאר אותם כמעברים המשמשים איראן להעברת נשק לחיזבאללה.

הוא פרסם מפה בחשבון הטוויטר שלו, והדגיש את איראן, עיראק, סוריה ולבנון, ובמיוחד את שדות התעופה הבינלאומיים של דמשק וביירות, נמל ביירות ומעבר הגבול הלבנוני עם סוריה תחת השם "יעדים".

"נמל ביירות משמש כמרכז תובלה ימי לכלי נשק מאיראן לחיזבאללה. שדה התעופה של ביירות משמש כנתיב אווירי, דרכו מגיעים מכלולים להפוך טילים למדויקים", אמר.

הוא קורא לראש הממשלה, סעד חרירי, לשר החוץ ג'ובראן בסיל ,ושר העבודות והתחבורה, יוסף פניאנוס, שיתייחסו בבקשה לנושא בישיבתכם הבאה. "מדוע אתם מעלימים עיניים?"

"אם אתה אחד מבעלות בריתה של סוריה, האם זה אומר להפוך את המבנה הלבנוני, למקור לקידום האינטרסים של איראן, על חשבון בשרם של תושבי לבנון?"

הוא האשים גם את איראן, חיזבאללה וסוריה, ש"הבריחו חומרים לשימוש כפול ללבנון, דרך נמל ביירות, כדי לקדם את פיתוח פרויקט ייצור הטילים המדויקים של חיזבאללה. "

קרדיט:עמרם אל מקבוצת נציב

 

כתיבת תגובה