בכיר בצבא ארה"ב:תגבור הכוחות המסיבי מנע תקיפה איראנית במזרח התיכון

מפקד פיקוד מרכז של צבא ארה"ב, פרנק מקנזי, עשוי להמליץ ​​על החזרת הנוכחות הצבאית של ארצות הברית במזרח התיכון, כך דיווח ה-וול סטריט ג'ורנל.
מפקד הכוחות האמריקנים במזרח התיכון אמר כי הוא הגיע למסקנה כי הפריסה של נושאת המטוסים אברהם לינקולן בצפון הים הערבי וציוד נוסף נוסף סייעה בהפחתת האיומים האיראניים.
נושאת המטוסים האמריקאית, אברהם לינקולן, בליווי משחתות ימיות,ועם כוח קרבי וכ -70 מטוסים. זה מה  שהרתיע את האיראניים מלתקוף את הכוחות האמריקניים או את ספינות הסחר באזור המפרץ".
"אם ארה"ב לא היתה מחזקת את נוכחותה הצבאית, היתה מתקיימת התקפה אירנית", אמר מפקד פיקוד המרכז בנאום שנשא על נושאת המטוסים אברהם לינקולן, שעגנה במים הבינלאומיים.
בשנים האחרונות, לא הייתה נוכחות קבועה של נושאות מטוסים אמריקאים במזרח התיכון.
בתחילת מאי, הגנרל פרנק מקנזי ביקש לשלוח לאזור מפציצים, חיילים ומערכת הגנה אווירית לאחר שזיהה איומים "ספציפיים" נגד כוחות הברית והאינטרסים בעיראק ובמקומות אחרים.
הגנרל מקנזי אמר, במהלך סיור  באזור זה השבוע, כי התחזקותה המהירה של ארצות הברית באזור, כרגע צמצמה את האיום האיראני, אך חזר ואמר כי הסכנות הנשקפות על ידי טהראן הן עדיין אמיתיות, וההתקפה עלולה להיות קרובה.
"אנו מאמינים כי למהלכים שעשינו יש השפעה טובה מאוד בהפחתת האיומים", אמר מקנזי.
אבל גנרל מקנזי לא מסתפק בכך והוא חושב להרחיב יכולות צבאיות כדי להבטיח שלארצות הברית יש "כוח הרתעה אמין וארוך טווח באזור".

קרדיט:עמרם אל מקבוצת נציב

Doc-P-595869-636957679240360748.jpg

 

כתיבת תגובה