דיווח:ישראל נערכת לפריצת מעשי איבה בין ארה"ב לאיראן ומעורבות החיזבאלה

קריאות ה-"זאב זאב" נשמעות כל הזמן ברקע האירועים האחרונים ברחבי המזרח התיכון.

המתיחות הנוכחית בין ארה"ב לאיראן ופרסום ידיעות בעיתונות העולמית כי איראן העמידה בכוננות את כוחות הפרוקסי שלה לתגובה רחבת חזית במקרה ותותקף על ידי ארה"ב מביא אתרי חדשות רבים ,יחד עם בלוגרים "יודעי דבר", לדווח עוד ועוד "חדשות" המביאים את האירועים באזור המזרח התיכון קרוב יותר ויותר ל-"עברי פי פחת".

כך למשל מדווח בלוגר ערבי ,הידוע במקורותיו הטובים, כי היום החלו צוותים של חיל האוויר הישראלי בבסיסים האוויריים: נבטים, פלמחים, רמון ותל נוף בהכנות לקראת תרגיל אווירי גדול שיערך בשבוע הראשון או השני של חודש יוני הקרוב.

Image result for ‫חיל האוויר הישראלי‬‎

אותו בלוגר אף "יודע" להגיד כי בתרגיל ,המתוכנן לתחילת יוני ,ישתתפו טייסות חיל האוויר הישראלי הבאים: 103, 113, 114, 118, 123, 124 ו-131 וכי התרגיל יערך בשיתוף עם היחידות המיוחדות של צה"ל כמו סיירת אגוז שהתמחתה בלחימה באזורים שבשליטת החיזבאללה בלבנון ובסוריה.

מתווה התרגיל על פי מקורות ערביים הוא "פריצת מעשי איבה פתאומיים בין ארה"ב ואיראן וקבלת פקודה איראנית לחיזבאללה להתחיל בירי טילים על ישראל". התרגיל ידמה כניסת ישראל ללחימה נגד מערכי החיזבאללה,משקט מוחלט ללחימה בהיקף מלא באפס זמן.

אפשר גם שכל הדיווחים ברשתות הערביות באים על רקע התרגילים רחבי ההיקף שחיל האוויר הישראלי ביצע לאחרונה,שעל פי מקורות זרים, במהלכם הוזנקו כמעט כל סד"כ מטוסי הקרב של ישראל ל-"פעילות מבצעית" ללא כל התרעה מוקדמת.

Related image

 

 

כתיבת תגובה