"לוחמת מודיעין בהיקף מלא נגד איראן"-מה מאחורי!

רשת החדשות "אלערביה" דיווחה אתמול מפי מפקד משמרות המהפכה האיראנים כי ארצו נמצאת ,למעשה,כרגע,במלחמת מודיעין בהיקף מלא נגד ארה"ב ונגד "אויביה של איראן",מלחמה הכוללת מבצעים צבאיים ולוחמת סייבר.

"אנחנו במלחמת מודיעין בהיקף מלא עם ארה"ב ואויבי האיסלם . המלחמה היא שילוב של לוחמה פסיכולוגית ,מתקפות סייבר,תקיפות צבאיות,דיפלומטיה,פחד והפחדה" – כך אמר הגנרל חוסין סאלאמי,האיש שמונה לעמוד בחודש שעבר בראש משמרות המהפכה האיראנים במקומו של האלוף ג'עפרי,לסוכנות הידיעות האיראנית פארס.

הגנרל סאלאמי הוסיף כי האמריקנים עומדים בפני סיכונים גדולים כעת.

"אמריקה איבדה את כוחה, ואף על פי שהם נראים חזקים, הם חלשים", אמר והוסיף: "למעשה, הסיפור של אמריקה זהה לסיפור של מרכז הסחר העולמי שהתמוטט פתאום במתקפה אחת בלבד".

דבריו אלו הגיעו רק ימים ספורים לאחר שאמר כי "משמרות המהפכה עומדים בפני עימות צבאי מלא עם האויב".

דבריו אלו של האלוף סאלאמי הם רק קצה הקרחון של הדרמה הגדולה שמתרחשת בעצם ימים אלו במה שהוא כינה"מלחמת מודיעין בהיקף מלא".

על פי מקורות בכירים סורים עולה כי ראש אגף המודיעין של משמרות המהפכה האיראנים הודח מתפקידו,מהיום למחר,בהוראה ישירה מלשכתו של המנהיג העליון-האייטולה חמינאי.

המומחה הישראלי לענייני איראן-הד"ר רז צימט טוען לעומת זאת כי גם לאחר שינויי מבנה באגף המודיעין ראש האגף חוסיין טאיב נותר על משרתו.

אף גורם לא יודע להגיד,עד כה, מה הסיבות מאחורי ההדחה המהדהדת אך רמזו כי הישגי המוסד הישראלי, בחומר שנמסר לאמריקאים וגרם לשר החוץ פומפאו להגיע בבהילות לבגדד ולהציג שם חומר מודיעיני שנתקבל מישראל ,הן הן בשורש הפעילות האינטנסיבית בקרב ראשי המשטר,הן הדתי והן הצבאי. להזכירכם מקורות זרים טוענים כי שר החוץ האמריקאי הציג בפני ראש ממשלת עיראק בביקורו הפתאומי תמונות של מערכי טילים בליסטיים שאך הגיעו מאיראן והוצבו ליד העיר בצרה בדרום המדינה כשהם מכוונים למדינות המפרץ.          ולא! לא מדובר רק בתמונות של לווייני ריגול שארה"ב משופעת בהן, אלא השר האמריקאי הביא עמו תמונות שצולמו פיסית בשטח ,בגובה העיניים, דבר המיוחס לאנשי המוסד ,שגם הפעם התעלו על עצמם והביאו חומר "מפליל" שאפילו מעצמה כמו ארה"ב לא הצליחה להשיגו בפרק הזמן הנוכחי.

התמונות כמובן הושארו בעיראק,בכוונת מכוון, והועברו מידית מלשכת ראש הממשלה ישירות לצמרת האיראנית כדי שיראו את קלונם.

מקורות סורים טוענים שבעקבות הצילומים מגובה העיניים שספקה ישראל לארה"ב אולצה איראן לפרק את מערך הטילים שבאזור בצרה ולהעבירה ליעד אחר בתקווה שלא יתגלו גם אז.

כל המהלך האמריקאי היכה בהלם את ראשי משמרות המהפכה שבעקבות זאת כינס מפקד משמרות המהפכה,בכיר הגורמים הצבאיים באיראן, ישיבת מטה מיוחדת בה השתתפו כל ראשי המודיעין של הארגון ודנו בה בהערכות לאור החשש מפני עימות צבאי עם ארה"ב.

Image result for ‫לוחמת מודיעין וסייבר‬‎

בישיבת הפיקוד העליון בטהרן,של מה שכונה:"מלחמת מודיעין בהיקף מלא", השתתפו בכיריי המודיעין כדלקמן:

*- תת אלוף איסמעיל קאא'אני -סגנו של האלוף קאסם סולימני מפקד כוחות החוץ של משמרות המהפכה וזה שצריך לתרגם פקודות למעשים בשטח המזרח התיכון.

*- תת אלוף מוסא כמאלי.

*- תת אלוף חסין תשאור.

*- תת אלוף רצ'א זינבי.

*- תת אלוף מהנדס באקר אד'רי.

*- המהנדס מחמוד צאלחי.

מפקד המשמרות בקש מהנוכחים דו"חות מפורטים על יכולות המחלקות השונות בזרוע לוחמת הסייבר האיראנית לבצע מתקפות סייבר על מתקנים ייעודיים של האויב ולהעריך את מוכנותם לאבטחת המידע בצד האיראני.

בנוסף לדו"חות אלו בקש מפקד המשמרות גם דו"ח מפורט בנפרד ,שיעשה בתאום עם הוועדה הלאומית לביטחון הסייבר, על היכולות של אגף אבטחת המידע להתמודד עם כל איום פוטנציאלי שיכול להגיע מחוץ למדינה.

Image result for ‫לוחמת מודיעין וסייבר‬‎

כאמור זהו רק קמצוץ קטן ממלחמת המודיעין "בהיקף מלא" כפי שמשתקף במקורות הגלויים ממנו ניתן ללמוד כי לוחמת הסייבר בין איראן וארה"ב יחד עם בעלות בריתה,נמצאת בעיצומה ועצם העובדה שלא מתגלית לעיני הציבור נזקיה ,עד כה, מעיד כי לא רק שישראל עומדת בכבוד בה אלא ככל הנראה גם עושה "פלאים" בנושא. עובדה! ראש המודיעין הבכיר באיראן מודח בעקבות הצלחות ישראליות!

אגב,ככל הנראה הדיווחים ביומיים האחרונים על "מתקפות" ישראליות על מטרות איראניות באזור דמשק, מתקפות שישראל לא בצעה,קשורים למה שהגדיר המפקד האיראני הבכיר ביותר: "מלחמת מודיעין בהיקף מלא".

ובהקשר זה ראוי להעלות דברים שנכתבו כבר בסוף שנת 2017 ע"י בעל ערוץ  "סבאבו בטלגרם" – @sababotelegram  וכה רלוונטיים ללילות האחרונים:

"מרבית מהתקיפות שיוחסו לחיל האוויר בסוריה אינן בוצעו ע"י" ● בן ממזר?

דיווח שמתפרסם בעיתון אל ג'רידא הכוויתי מצטט פקיד ביטחוני ישראלי המציין עובדה מעניינת כי "מרבית מהתקיפות המיוחסות לכלי הטייס של חיל האוויר הישראלי כלל לא בוצעו על ידו". נוסף לכך מספק הפקיד פרט פיקנטי עסיסי באשר לאמצעי התקיפה, לדברי הבכיר "בחלק מן התקיפות נעשה שימוש בטכנולוגיית בלוטוס'", מיותר לציין כי פרט זה לא זכה להרחבה מצד אותו פקיד ביטחוני.

העיתון מדווח בהרחבה על השדרוג שעבר צהל ומערך הביטחון הישראלי בעשור האחרון, מהלך שלדברי הגורם מציב את מערכת הביטחון הישראלית בקדמת הבמה.

ולתפארת מדינת ישראל!

Image result for ‫לוחמת מודיעין וסייבר‬‎

 

 

כתיבת תגובה