מבזקי חדשות ליום 11-5-2019. מתעדכן

*- דיווח ערבי: בכל מקרה של עימות ביו ארה"ב ואיראן יהיו אניות המלחמה האמריקאיות חשופות לירי טילי חוף ים האיראנים המוצבים לאורך חופי המפרץ הפרסי לכן להערכתו אם ארה"ב תרצה להתחיל בעימות צבאי ,הרי שרגע לפני ייצאו כל אניות הצי מהמפרץ ויתפרסו באוקיינוס ההודי שבקרבת מקום .

*- ארה"ב שולחת סוללת טילי פטריוט PAC-3 לקטאר כדי להגן על מפציצי הבי-2 שהגיעו לאחרונה לשדה התעופה אלעוביד  מחשש שמשמרות המהפכה האירנים ינסו לשגר טילים בליסטיים ארוכי טווח במקרה של עימות צבאי.

*-לפני יומיים טייסת 493 של חיל האוויר האמריקאי פרסה 4 מטוסי אפ-15 סי לשדה התעופה אלדעפרה שבאיחוד האמירויות כשמשימתם לאבטח את מפציצי הבי-52 שהגיעו אף הם לאזור,בכל משימה קרבית שיקבלו נגד כוחות הפרוקסי של משמרות המהפכה האירנים בתימן ובעירק . מטוסי האף 15 לא אמורים לתפקד במשימות הפצצה באזור.

*- 2 חיילי קומנדו צרפתים-  Cédric de Pierrepont and Alain Bertoncello  נהרגו במהלך מבצע חילוץ בני ערובה שלשום בבורקינה פסו באפריקה.

*- איראן והחיזבאללה פינו את המפקדות שלהם ונקודות ריכוז באזור דיר א-זור,אלמיאדין ואלבוכמאל מחשש לתקיפות  אויר אמריקאיות .אך כמה טיפשי היה עליהם כשהחליטו להניף את דגלם על גג המתקן החדש.

*-

כתיבת תגובה