מבזקי חדשות בין לאומיות ליום 7-5-2019. מתעדכן

*- הצבא הסיני הונחה להיכנס למצב "כוננות גבוה" .

ממשלת סין באזהרה חריגה !

לדברי קולונל לי חואמין, דובר פיקוד חיל הים הדרומי של צבא השחרור העממי, הזהירו את כוחותיהם של שני המשחתות הימיות האמריקאיות הנמצאות בתחומם לעזוב את ים סין הדרומי לאלתר.

Image result for ‫סין ארה"ב‬‎

*- חמאס: מזכ"ל האו"ם מוטה לטובת ישראל

בארגון חמאס מתחו ביקורת על מזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרש, בעקבות הצהרת גינוי שפרסם לירי הרקטות לעבר ישראל.

בחמאס טענו כי הצהרתו של גוטרש משקפת "הטיה כלפי העמדה הישראלית ותמיכה בעמדה התוקפנית של ישראל".

*- דנון: איראן "מאחורי כל" המתרחש במזרח התיכון

איראן "עומדת מאחורי" כל מה שקורה במזרח התיכון, וישראל מעריכה את מופע הכוח החזק שהנשיא דונלד טראמפ עושה באמצעות פריסת קבוצת התקפה של אברהם לינקולן ופצצת כוח המפציצים לאזור הפיקוד המרכזי של ארה"ב.

"האיראנים תומכים בטרור באזור", אמר דנון ל"חדשות האמריקניות "של פוקס ניוז. " הם מוציאים 7 מיליארד דולר בשנה על הטרור אם זה לבנון, סוריה, תימן, מצרים או חמאס בעזה ".

Image result for ‫איראן ישראל‬‎

*- שר החוץ האמריקני מייק פומפאו ביטל במפתיע את נסיעתו לברלין שתוכננה להיום, ובמהלכה היה אמור להיפגש עם הקנצלרית אנגלה מרקל ושר החוץ הגרמני הייקו מאס.משרד החוץ האמריקני מסר בתגובה כי ביקורו של פומפאו בוטל בשל "עניינים דחופים".

*- העיתונאי הסעודי הבכיר מחמד אל א-שיח ', שכותב ביומון הסעודי " אל-ג'זירה" , צייץ כי ירי הרקטות מעזה בוצע על-פי פקודות איראניות .

*- סגן נשיא הוועד הפועל של החיזבאללה, שיח 'עלי דמוש, אמר כי חיזבאללה מחזיק נשק בשל קיומו של המשטר הציוני וכל עוד הם קיימים, הדרישות מאיתנו להניח נשקנו הן חסרות משמעות.

*- דוקטור סעודי עבד אל-חמיד אל-חכים, לשעבר מנהל המרכז למזרח התיכון למחקרים אסטרטגיים ומשפטיים בג'דה, (סעודיה)
שכותב לעתים קרובות בתמיכת ישראל, הביע תקווה לשלום עם ישראל ואנשיה. העולם כולו צריך לקחת אחריות ולהתעמת עם חמאס. הוא צייץ: "הלב שלנו איתך האומה הישראלית. אללה יגן על ישראל ועל עמו. אל תתנו יד לבוגדנית של איראן וסוכניה בעזה לגעת בעם הישראלי. הגיע הזמן לומר זאת בקול רם ! ההתמודדות עם הטרור של ה חמאס והג'יהאד היא באחריותן של כל מדינות האזור ושל הקהילה הבינלאומית ואלו דווקא רק של ישראל. אני קורא לערבים: אתם רוצים שהרוצחים והסוכנים האלה של איראן ישלטו בירושלים?

Image result for ‫סעודיה ישראל‬‎

 

קרדיט לידיעות: בר מאיר מקבוצת נציב

כתיבת תגובה