דיווחים לא מאושרים: תקיפות אוויריות במזרח סוריה. מתעדכן

מדיווחים ראשונים המגיעים ממזרח סוריה עולה כי כלי טייס של כוחות הברית בהובלת ארה"ב תקפו אתרים איראנים וסורים באזור מחוז דיר א-זור במזרח סוריה.

על פי דיווחים אחרים הותקף גם שדה התעופה הצבאי בדיר א-זור ובגלל ההפצצות הכבדות עליו הוא יצא מכלל שימוש. כמו כן הותקפו ההרים הסמוכים לשדה שם נמצאים מתקני הרדאר של מערכות ההגנה האווירית הסורית  וכן הותקפו מרכזי פיקוד וכן מסלולי ההמראה הראשיים של שדה התעופה. יש הטוענים כי לכוחות האיראנים בשדה התעופה של דיר א-זור יש כמה הרוגים ופצועים . (קרדיט:דניניו)

להלן דיווחים מאזור התקיפה:

*- דיווחים על פצצות תאורה לאורך הגבול הסורי-עיראקי באזור העיירה אלבוכמאל-אלצלאחיה.

*- כבר כמה ימים שאני מדווח כי האיראנים חוששים מתקיפה על העיירה אלבוכמאל וכי האמריקאים תגברו מאוד את כוחותיהם באזור . גם הם תגברו . האיראנים טוענים כי האמריקאים בקשו מהם לפנות את העיירה אלבוכמאל אך הם לא נענו לקריאה.

*- מקורות מקומיים מאשרים כי מטוסים אמריקאים תוקפים מספר אתרים השייכים למשמרות המהפכה האירנים ולמיליציות שלהם וכן אתרים אירנים במרחב העיר אלבוכמאל וכן מטרות אירניות בתוך שדה התעופה הצבאי בדיר א-זור.

*- כתב אתר החדשות הסורי -"שאם אף אם" במזרח סוריה מכחיש כי שדה התעופה הצבאי של דיר א-זור הותקף. (קרדיט:דניניו)

*- אזור אלבוכמאל הוא גם אזור מעבר הגבול העירקי-סורי – אלקאים המהווה נדבך חשוב בגשר היבשתי בין טהרן לים התיכון .

*- מקורות בצבא סוריה מכחישים כל תקיפה אמריקאית על שדה התעופה בדיר א-זור. דבר אחד בטוח – נשמעו באזור התפוצצויות חזקות  אולי הן שייכות לפעילות של כוחות דאעש באזור . עדיין כל הידיעות בחזקת דיווחים לא מאושרים.

*-

One thought on “דיווחים לא מאושרים: תקיפות אוויריות במזרח סוריה. מתעדכן

כתיבת תגובה