מבזקי חדשות ליום 7-4-2019.מתעדכן

*- בכיר אמריקאי אמר כי בקרוב יוכנסו כל הקצונה הבכירה של כל זרועות משמרות המהפכה האירנים לרשימת אירגוני הטרור. ההרכה כי צעד זה ישפיע הרבה יותר מהסנקציות הכלכליות שהוטלו על המשטר על ידי ארה"ב.

 

 

The designation, the first time any government entity will be branded as terrorist, will be accompanied by a regional alert to U.S. forces to warn of possible retaliation

*-  אזור התרגיל האווירי המשותף לחילות האוויר של יוון,ארה"ב,איטליה,איחוד האמירויות וישראל – הים ההגאי .

*- נשים אירניות העומדות בתור לקבל את הקצבת הבשר הקפוא קוראות "מוות לחמינאי".

*- מפקד כוחות היבשה במשמרות המהפכה האיראנים הגיע לבקר את האזרחים באזור השיטפונות ושם נתקל באיש שהעביר ביקורת חריפה על המשטר בעודו מצלם עם הסלפון שלו. אנשי הביטחון האיראנים שהתלוו לבכיר התנפלו על האיש בניסיון להוציא מידיו את המכשיר.

*- עקב משבר הדלק הקשה בסוריה הוחלט במשרד הפנים הסורי לקחת מכל קציני המשטרה מדגרת סגן משנה ועד דרגת סרן את המכוניות הצמודות ולהפחית את מספר המכוניות הצמודות לקצינים בכירים יותר ולהפחית הקצאת הדלק למכוניות אלו , מה שעורר כעס רב בשורות המשטרה.

*- טורקיה משקרת במצח נחושה.

קניית סוללות האס-400 מרוסיה מועדו לבלום ירי טילים מסוריה לעבר שטח טורקיה.

*- עוד טמבל ערבי מצוי.

לוחם חיזבאללה מאיים על טראמפ כי הוא יכול לכבוש את הבית הלבן בתוך 5 דקות . משעשע!

*- תושבי האזורים שספגו שיטפונות עזים באיראן קבלו את פני הקצונה הבכירה של משמרות המהפכה האיראנים במטר אבנים וקללות .

*-הסנאטור לינדזי גרהאם מציע: התקפה על ישראל תיחשב התקפה על ארה"ב

הסנאטור הרפובליקני, לינדזי גרהאם, נאם אתמול (שבת) בכנס קואליציית היהודים הרפובליקנים (RJC) והציע שארה"ב תחתום על הסכם הגנה הדדי עם מדינת ישראל: "יש לערוך הסכם הגנה עם ישראל כך שהתקפה עליה תיחשב התקפה על ארה”ב".

לינדזי גרהאם הוסיף עוד: "אמריקה צריכה ליידע את אויבי ישראל שאם הם מבקשים להרוס את מדינת היהודים – הם יצטרכו לעבור דרכנו. (קרדיט:בר מאיר-קבוצת נציב)

*-ארה"ב מפנה את כל אנשי השגרירות והחיילים ששם בעיר טריפולי שבלוב. כוחות המורדים בראשותו של הגנרל חפתאר החלו במתקפה לעבר העיר בניסיון לכבוש אותה.

*-

כתיבת תגובה