"הכה ביהודים והצל את טורקיה"-עוד צורר שלוקח יהודים כבני ערובה!

פורים היום.

הנרטיב ההיסטורי ידוע ומוכר כבר אלפי שנים.

אבל איך ההיסטוריה חוזרת שוב ושוב ? שוב מאיים רודן\צורר ברחבי העולם על היהודים כחלק מסכסוך או מצב כלכלי רע במדינתו. זה קרה בעבר וזה יקרה גם בעתיד. אף אחד לא לומד מההיסטוריה את הלקח הנכון עד שהוא מוצא עצמו בפח האשפה של ההיסטוריה.

בישראל מעלים חשש כי ביטחונם האישי של יהודי טורקי עומד בסכנה וכי הנשיא הטורקי שאמר במהלך כינוס בחירות,משקפים מצב זה, את הדברים הבאים:

"אף פעם לא פגענו באף אחד מהיהודים בטורקיה. לא עשינו שום דבר ממה שאתה עשית  לאף בית כנסת כאן. אל תתגרו בנו. לא ניפול למלכודת הזאת".

הנשיא הטורקי המשיך בדבריו בכינוס הבחירות להתייחס לנתניהו וישראל כדלקמן:

"נתניהו ואשתו נמצאים תחת חקירה בארצם באשמת גניבה ושוחד. עכשיו הוא אומר שאני דיקטטור ששולח עיתונאים לבית סוהר? נתניהו, תעצור את עצמך. אתה מוציא להורג ילדים בני שבע, כולא נשים ושולח אלפי פלסטינים לבתי כלא….החיילים שלך נכנסים לאתר הקדוש לא רק לנו, אלא גם לנוצרים, עם מגפי צבא. לא תצליחו לרמות אותנו. נדרוש ממך לקבל אחריות על המעשים שביצעת בזירה הבינלאומית. נעשה מה שנחוץ להגיב על החיילים שמזהמים את אל-אקצה. כבר אמרתי לשר החוץ שלי לנקוט צעדים ברמה הבינלאומית… נתניהו תוקף אותי לקראת הבחירות המתקרבות שם. גם אם כולם ישמרו על שתיקה, אנחנו לא נעבור בשתיקה על המתקפה נגד המסגד הקדוש שלנו. נמשיך להגן על זכויות הפלסטינית ולנהל קמפיין למען ניהול ראוי יותר של ירושלים עד הסוף המר".

הקהילה היהודית בטורקיה מונה כיום כ-13 אלף איש וחווה בשנים האחרונות משבר בעקבות עליית האנטישמיות הנובעת מהסתה בלתי פוסקת של ארדואן נגד ישראל.

בשנים האחרונות עוזבים יהודים רבים את טורקיה בשל המצב, אך כנראה שזה לא רק תופעה אצל היהודים , אזרחים טורקים שיכולים להרשות לעצמם עוזבים בהמוניהם מחשש להידרדרות המדינה לכאוס הנובע מהקצנה דתית העוברת על המדינה בהנהגתו של הנשיא הרודן שחושב שכל האמצעים כשרים על מנת לשמר את ממלכתו.


ראש ממשלת ישראל לא נשאר,כמובן חייב, וענה ב-"עדינות" לווזיר הטורקי:"הדיקטטור הטורקי ארדואן תוקף את הדמוקרטיה הישראלית בזמן שעיתונאים ושופטים ממלאים את בתי הכלא שלו. איזו בדיחה. בישראל אין אזרחים סוג ב'".

בכך מאמץ ארדואן את האג'נדה האירנית הרשמית הדוגלת בהשמדת מדינת היהודים כחלק ממהלך שיאפשר להם לשלוט על ההמונים הנבערים מדעת במדינות ערב.

רוחאני וארדואן בפסגה בטהראן - 7 ספטמבר 2018 (רויטרס)

הלקח ההיסטורי צריך להיות ברור,לפחות ליהודי טורקיה! תתחילו לארגן מזוודות,למכור רכוש דלא ניידי וצאו ממדינה ש-"השתגעה"! לא בטוח שהמנהיג אחריו יהיה יותר טוב או יותר שפוי! נגמר "תור הזהב" של העם הטורקי שהחל מגירוש ספרד!

זה יכול להיראות גם כך!

תלמדו את הלקח המר של יהודי גרמניה הנאצית-הם ראו את הכל אבל שכנעו עצמם שמה שרואים זה לא המצב הנכון!

כתיבת תגובה