ניצחון תודעתי אירני:כטב"מים מצלמים אתרים אסטרטגים בסעודיה באין מפריע

האירנים שוב משיגים  ניצחון תודעתי על הסעודים באמצעות כוחות הפרוקסי שלהם-החות'ים בשדות הלחימה בתימן.

האירנים מספקים לחותים מערכות לחימה משוכללות ואלו מפעילים אותם נגד סעודיה,שנואת נפשה של אירן.

התוצאות שמשיגים החות'ים בלחימתם נגד סעודיה גורמות להשפלת סעודיה ולאירן לא נותר אלא לקטוף את פירות הניצחון התודעתי שלהם.

ולחשוב שהסעודים קונים מערכות נשק אולטרא-מודרניות וחדישות מהאמריקאים במאות מיליארדים דולרים ,מה שלא מונע מהם להיכשל שוב ושוב בלחימתם הטכנולוגית נגד החות'ים הפרימיטיביים.

 

כטב"מ אירני , ככל הנראה מדגם Hud Hud , שאינו ניתן לגילוי וזיהוי  או יירוט על ידי מערכת ההגנה האווירית הסעודית , מצלם מתקן אסטרטגי בסעודיה כמו מפעל להתפלת מים במחוז ג'יזאן. ככל הנראה הכטב"מים האירנים מצליחים לצלם מתקנים נוספים בסעודיה ככל העולה על רוחם .על פי הנתונים הטכניים של הכטב"מ הוא מסוגל לשלוח את התמונות שהוא מצלם לעמדה אחורית הנמצאת עד כ-100 ק"מ מאזור פעילותו.

לא קשה להבין את התסכול האירני כשהם משווים בין חזית פעילותם בתימן מול פעילותם בסוריה מול ישראל למרות שבשני המקרים הם מתמודדים עם צבאות החמושים במיטב טכנולוגיות הלחימה הקיימות כיום בעולם.

הם תוהים איך יכול להיות שהם לא מפסיקים לשטות בסעודים ככל העולה על רוחם בעוד שבחזית הגולן הם לא רק נכשלים פעם אחרי פעם בניסיונותיהם להחדיר כטב"מים לשטח ישראל אלא הם גם חוטפים אחר כך קשות מחיל האוויר הישראלי עד שהם נאלצים להרחיק את הכלים מאות קילומטר מהגבול הישראלי.

ישראל חייבת להבין את סיבות הכשלון הסעודי באיתור והשמדת הכטב"מים האירנים כדי שלא נעמוד יום אחד מול הפתעה דומה! סעודיה תשמח לשתף פעולה בנושא!! גם הם מתחלחלים למראה כטב"מים אירנים המשוטטים חופשי בשטחם והיכולים לפגוע בכל מתקן אסטרטגי על אדמת סעודיה אם וכאשר יעלה הרצון בפניהם .

כטב"מ טקטי מדגם HUD HUD 1: 

כתיבת תגובה