תמונת חייל אירני שנהרג בדמשק – איזה מודיעין ניתן להפיק?

אמצעי התקשורת באירן פרסמו תמונת חייל אירני, בשם מוחמוד רדא בידאיא  – محمودرضا بیضایی ,שנהרג באזור דמשק במילוי תפקידו "הקדוש".

כך נראה החייל האירני שנהרג בסוריה עם מדי הייצוג שלו:

מה ניתן ללמוד על יחידתו הנמצאת כרגע בדמשק,בהנחה שהחייל לא קנה את כל תגי היחידה שעליו בשק"ם ותלה על מדיו במעין הפגנת שחצנות ריקה מתוכן:

*- שיחידתו נמנית על משמרות המהפכה האירנים שסמלה:

*- שיחידתו נמנית על יחידת הכוחות המיוחדים האירנים – כוח סברין.

*- שכוח סברין נמנה על יחידת הצנחנים המיוחדת של משמרות המהפכה האירנים.

*- שהכוח הספציפי עליו הוא נמנה בסוריה הוא כוח מיוחד של יחידה המתמחה בלוחמה בתנאי חורף קשים באזורים מושלגים,כמו יחידת האלפיניסטים של צה"ל.

*- שהכוח הספציפי עליו הוא נמנה בסוריה הוא כוח מיוחד,מעין סיירת של כוח סברין הנמנית על כוחות הצנחנים המיוחדים של אירן (באנלוגיה לצה"ל – יש סיירות שלובשות כומתה אדומה ,יש להם כנפי צניחה,יש להם את כנפי הסיירת שלהם,והם גם עברו התמחות בלוחמת הרים ושלג ויחידתם כפופה לחטיבת הכוחות המיוחדים )

(קרדיט לזיהוי הסמלים:גיא א. – מומחה צבאי)

ולנו לא נותר אלא לתהות האם האירנים הביאו לסוריה יחידה  שתוכל לפעול באזורים גאוגרפיים גבוהים מאוד הסמוכים לדמשק כמו החרמון ? האם האירנים הביאו כוחות עילית לאבטח את המפקדה שלהם בשדה התעופה הבין לאומי של דמשק או בהר קסיון? או שהוא נהרג באחת התקיפות על בית הזכוכית האירנית שבשדה התעופה של דמשק?  האם החייל נהרג לאו דווקא בסכסוך עם מיליציות אלא פגש לוחמים איכותיים לא פחות ממנו ? 

 

One thought on “תמונת חייל אירני שנהרג בדמשק – איזה מודיעין ניתן להפיק?

כתיבת תגובה