כוח מורדים משמיד עמדת צבא בגולן הסורי-איתור הזירה בשיטת גיאולוקיישן

כוחות המורדים הסורים באזורים שליד גבול ישראל חזרו לפעול ומזה כמה חודשים הם הולכים ומגבירים את תקיפותיהם על עמדות צבא סוריה תוך שהם תוקפים גם עמדות של כוחות החיזבאללה והמיליציות האירניות שהתבססו באזור .

אזור הפעילות המרכזי שלהם הוא מצפון לעיר דרעא בואכה העיירה-חארה שבקרבתה נמצא התל האסטרטגי ביותר בכל דרום סוריה והצופה על ישראל. אתרי תקשורת סורים טוענים כי אירן ,בעזרת החיזבאללה בנה על התל בסיס לאיסוף מודיעין אלקטרוני על ישראל.

אתמול הועלה לרשתות החברתיות בסוריה סרטון בו נראה כוח של המורדים המשמיד מחסום צבאי של צבא סוריה בקרבת העיר נאמאר ,דרומית לעיירה חארה שבדרום סוריה. בפעולה זאת נהרגו 3 מחיילי המחסום ואחרים נפצעו.

מחלקת המיפוי של האתר-נציב.נט חשפו את זירת התקיפה בשיטת גיאולוקיישן.

הסרטון שהופץ  ברשתות החברתיות על הפיגוע נגד הצבא הסורי:

זיהוי מיקום העמדה הסורית שהותקפה במרחב המקומי:

זיהוי תא השטח בו נמצאת העמדה הסורית בשיטת גיאו-לוקיישן:

ציון מיקום העמדה הסורית שהותקפה במרחב הקרוב מול תל-אלחארה:

מרחק העמדה שהותקפה מגבול הגולן הישראלי:

אמש תקפו שוב כוחות המורדים. והפעם באזור צנאמין שם יושבות מפקדות דיויזיה 9 שריון של הצבא הסורי שנתפסו על ידי כוחות אירנים וכוחות החיזבאללה שהתמקמו במקום תוך שהם לובשים את מדי צבא סוריה על מנת לא לחשוף את הימצאותם באזור בניגוד להוראת הרוסים. המבנה שהותקף בירי נק"ל ופצצות RPG  על ידי כוח של המורדים הוא מבנה המודיעין הצבאי. בנוסף הותקף באש מקלעים מחסום צבאי ומתקן צבאי גדול בעיירה ראבראב-غباغب.

אמש גם תקף כוח מורדים מתקן צבאי סורי בעיירה טפס- طفس  לא הרחק מגבול הגולן הדרומי.

אכן ההתנגדות בדרום סוריה לצבא סוריה ולאירנים ולמיליציות הנתמכות על ידה – הולכת וגוברת.

כזכור רוסיה מתכוונת להקים בדרום סוריה,במסגרת רה-הארגון של צבא סוריה, בשיתוף פעולה עם ירדן, את גייס 6 שלתוכו יגוייסו כל כוחות המורדים בדרום סוריה שעשו סולחה עם צבא סוריה אך ההסכם איתם הופר והם לא משתפים,כרגע,כל פעולה עם משטר אסד.

כתיבת תגובה