מבזקי חדשות ליום 21-12-2018. מתעדכן

*- צה"ל הודיע הערב לתושבי לבנון כי הוא החל בהשמדת מנהרות החיזבאללה החוצות את הגבול וכי עליהם לא להתקרב מחשש שיפגעו.

*-  המנהרה הראשונה בפוצצה היא זאת שמול הכפר ראמייה שבדרום לבנון והמוביל לפאתי הישוב הישראלי-יפתח..

*- וואשינגטון ערכה פגישת פסגה של גופי המשטרה בעולם: כמו היורופול,האינטרפול , ונציגי מדינות מהמזרח התיכון , אמריקה הדרומית,אפריקה ואמריקה הצפונית בה דנו בצעדים שיש לנקוט נגד פעילותו הטרוריסטית של החיזבאללה.

 

*- מחר אזכרה לסמיר קונטאר שנהרג בסוריה על ידי ישראל לפני 3 שנים.

*- הוקמה תנועה פוליטית חדשה בלבנון תחת השם " "التجمع من أجل السيادة" – למען הריבונות (העצמאית של לבנון) שבמהותה מתנגדת לחיזבאללה וסדר היום הפרו אירני שלה  ושרוצה להשתלט על לבנון.

*- לאחר הרג 6 המפגינים בסודן הניפו את דגל המורדים הסורים.

*- האינטרפול הרוסי יעזור למשטרת דמשק לאתר את העתיקות שנבזזו בסוריה ונמכרו ברחבי העולם.

*- מנכ"ל חברת התעופה הלאומית הסורית פוטר ע"י ראש הממשלה ובמקומו מונתה אישה שהיתה מנהלת "המחלקה הראשונה" בחברה. ההדחה והמינוי- הם לא על רקע "תיפקודי".

*- בלוגר סורי:מרבית הלוחמים השיעים-עיראקים הנמצאים בסוריה מקבלים כעת אזרחות סורית, הם ומשפחותיהם וקרובי משפחה ממדרגה ראשונה ושנייה, ובנוסף הם יקבלו דירות מגורים בשכונות  של דמשק שיבנו במסגרת תוכנית השיקום הבאה.

Hammam Fahim

*- בקורת קשה באירן על תנאי הלימוד של תלמידי אירן לעומת התנאים בהם לומדים בדמשק ,בבגדד ובסוריה להם מעניקה אירן סיוע רב ומזניחה את תושביה היא.

*- נשיא עירק,שהוא השפוט של אירן, יגיע בקרוב לדמשק לביקור רישמי . זה יהיה הביקור השני של ראש מדינה בסוריה מאז פרוץ המרד ושחיטת כמיליון איש במלחמת האזרחים.

*-

 

כתיבת תגובה