"יחידת הקומנדו הישראלית שהתה בשטח עזה יותר מ-24 שעות לפני שנחשפה"

אתר החדשות הירדני – אלראי חושף כי  מיד לאחר חילוץ יחידת הקומנדו הישראלית משטח עזה החלו שרותי הביטחון של החמאס בחקירה נרחבת בניסיון להבין מה בדיוק קרה בתקרית בו נהרג מפקד בכיר שלה ואיך הצליחו הכוחות הישראלים להסתנן לעיר חאן יונס בדרום הרצועה. לטענת החמאס הם הצליחו לעצור מספר אנשים שהודו בחקירתם כי סייעו לכוחות הישראלים באזור חאן יונס.

החמאס דיווח כי מספר מהעצורים הודו שהם שתפו פעולה עם שרותי הביטחון  הישראלים – השב"כ . מקורות ישראלים הודו כי זאת לא הפעם הראשונה שכוחות מיוחדים ישראלים חודרים לעומק שטח עזה.

שרותי המודיעין של גדודי עז א-דין אלקסאם טוענים כי על פי ממצאי חקירתם כוח הקומנדו הישראלי שנחשף חדר לשטח עזה יותר מ-24 שעות קודם לכן וכי הם שהו בדירת מסתור של משת"פ מקומי בטרם נעו לעבר מטרתם.

הם גם ידעו להגיד כי מטרת הכוחות הישראלים היה לנטרל "יכולות איכותיות ומיוחדות של החמאס כדי שלא יוכלו להפעילם במקרה של עימות עם ישראל ".

מקורות בעזה דיווחו כי מיד לאחר התקרית עם הכוח הישראלי סגרו כוחות החמאס את כל נמלי עזה ואת אזור הגבול עם ישראל כדי לחסום בריחה אפשרית של משתפי פעולה ואכן משתף פעולה אחד שניסה לחצות את הגבול עם ישראל נלכד בטרם הצליח לעבור. כמו כן הצליחו כוחות הביטחון של החמאס לחשוף באמצעים טכניים משתפי פעולה נוספים עם ישראל בתוך שטח הרצועה.

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה