מבזקי חדשות ליום 14-10-2018.מתעדכן.

*- המיליציה הדמוקרטית הכורדיסטנית באירן הצליחה להרוג 3 חיילי משמרות המהפכה האירנים.

*- כוחות הברית בראשות ארה"ב הפועלים נגד כוחות דאעש באזור דיר א-זור  שבסוריה הורתה לתושבים באזורים מסויימים במחוז דיר א-זור לעזוב את בתיהם לקראת מתקפה גדולה על דאעש.נוהל פעולה קצת שונה לעומת העבר.

*- צבא סוריה מאמם מיליציה שיעית מבחריין הפועלת במימון אירני באזור דמשק .

*- שר החוץ העירקי נפגש עם שר החוץ הסורי. מפגש הכבושים על ידי אירן .

*- מתרחבת תופעת זיוף תעודות הגמר של אוניברסיטת הפרת במזרח סוריה. מתחילים לחפש עבודה ורוצים לשפר תנאים באמצעות זיוף תעודות השכלה. ככל הנראה כל הארכיונים נעלמו בסערת המלחמה ואין אפשרות לבדוק . הייתם רוצים שאיזה בחח (פחח-בערבית מדוברת) ינתח ויעשה מעקפים ללבכם ?

*- קבר האחים הגדול ביותר שנתגלה בסוריה מאז פרוץ מלחמת האזרחים התגלה אתמול בא-רקה שבמזרח סוריה. ההערכה כי בקבר טמונים כ-1500 גופות .

*- החמאס הודיע למודיעין המצרי כי אם הרשות הפלשתינית תפסיק את תשלומיה לאנשים בעזה עשרות אלפי תושבים יסתערו על הגבולות עם ישראל ומצרים ומאות יהרגו כתוצאה מכך .

*- אם ארדואן חושב לסחוט את הסעודים על רצח העיתונאי הוא טועה בגדול. הסעודים מתחילים לשחרר "ליכלוכים" בהם מעורבים בני משפחת ארדואן כולל העברת 100 מיליון דולר לבנו של ארדואן וכספים שהועברו לטורקיה למימון פעילות אלקעידה בסוריה. כולל שיחות טלפון מוקלטות.

*- ראש ממשלת קנדה "מכניס אצבע" לעינו של ארדואן: מניח פרח באתר טבח הארמנים על ידי הטורקים בעת בקורו בארמניה.

*- כוחות הביטחון הסורים ממשיכים במעצר בכירים במורדים שפעלו בדרום המדינה והסכימו לערוך סולחה בחסות רוסית . מעצרים אלו הם בניגוד להסכמים שהרוסים ערבים להם .

*- מלך ירדן וראש ממשלתה הלגלית של  תימן הביעו תמיכה בעמדת סעודיה בנושא העלמות העיתונאי-חשוגי.

*- הסנקציות האמריקאיות החדשות על החיזבאללה:

*- ארה"ב הגדירה את החיזבאללה: ארגון טרור בין לאומי.

ضربة أميركية لحزب الله.. تصنيفه منظمة إجرامية دولية

*-

כתיבת תגובה